Skip to main content
Beantwoord

Ik heb geen wifi meer sinds de glasvezelkabel binnen is gelegd

• February 6, 2026
  • 5 reacties
  • 53 keer bekeken

Vanmorgen is men bezig geweest om glasvezelkabel binnen te leggen en zou normaal niets aan modem gebeurd maar had tijdje geen internet .

Nu weer wel maar geen Wifi ziet mijn Netwerk niet meer Modem geresret maar geen resultaat

Staat ergens op KPN site dat ik modem moet resetten naar fabrieks instellingen maar ben daar wat huiverig voor omdat ik straks helemaal niet meer heb 

Wat kan probleem zijn en hoe los ik dit op

alvast dank

Beste antwoord door AriënC

Staat wi-fi niet uit op je modem? Dat kan je met een knopje eenvoudig aan en uitzetten.

5 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • February 6, 2026

Staat wi-fi niet uit op je modem? Dat kan je met een knopje eenvoudig aan en uitzetten.

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 6, 2026

Heb ik net gevonden ☺ en gereset wifi werkt weer

Dank voor je tip

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+7

Hallo ​@typerrood, 

Allereerst welkom op de community, en leuk dat je hier voor het eerst een topic opent!

Fijn om te lezen dat het is gelukt en dat je wifi weer werkt 😊Dank ook aan ​@AriënC  voor het meedenken! Ben je nu ook weer tevreden over je verbinding sinds alles is aangesloten?

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je ons hier op de community zeker te vinden. Nog een leuke tip: wist je dat je in de MijnKPN app je wifi netwerk kunt beheren? Je kunt daar bijvoorbeeld je wifi gegevens aanpassen en gastwifi aanzetten. 

Veel plezier met je verbinding!

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 9, 2026

Vanmiddag contact gehad met medewerker KPN omdat modem spontaan opnieuw opstart ,nu een keer of zes gehad soms enkele keren kort achter elkaar en dan weer een dag niet ??

Duurt meestal een minuut of 5 voor ik weer internet heb

hebben op afstand gekeken en het lijkt er op dat iets stoppen veroorzaakt 

dacht eerst aan adapter maar heeft nog wat extra test gedaan en het lijkt er op dat het in het modem zit

zou een nieuw opgestuurd krijgen dus afwachten maar

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+7

Hallo ​@typerrood,

Op basis van wat je beschrijft en wat de medewerker al op afstand heeft kunnen meten, lijkt het inderdaad te gaan om een intern probleem in het modem zelf. Goed om te horen dat de medewerker dit heeft opgepakt en een vervangend modem naar je toestuurt.  Ik hoop zodra het nieuwe modem binnen is en aangesloten wordt, het probleem ook weg is.

Mocht je daarna toch nog problemen ervaren, laat het dan gerust weten zodat we verder kunnen meekijken! 😊