Skip to main content

de FTU is maandag jl. afgemonteerd voor glasvezel in de meterkast. Ik zou nog een zwart MT overzetkapje moeten krijgen om de diensten te kinnen gebruikenĀ  maar heb een wit kapje gekregen die niet past.. graag ontvang ik alsnog het zwarte kapje maar als KPN dat probeert op te sturen krijg ik geen mailbevestigingĀ  en gebeurt er niks. Daarom dit bericht, ik wil graag zsm glasvezel activerenĀ 

ik zie dat ik het witte overzetkapje toch wel kan plaatsen maar gaat die ook werken? de lampjesĀ  branden welĀ  knipperend groen by rode ethernepunt en steady groen bij voeding, komt nog niet Online. Ik meen dat de wijzigingsdarum DSL naar Glas op 16 januari bij ons staat? DSL werkt nog gewoon. Als ik wel dat zwarte overzetkapje moet ontvangen dan verneem ik dat graag.


Hoogstwaarschijnlijk zal het pas werken op je ingangsdatum, even geduld nog!Ā 


Misschien wel even handig om een foto te plaatsen van de huidig hĆØ situatie hier, dat is makkelijker beoordelen.


Net sms gekregen er iets onderweg is en dat er 16 januari een Monteur komt. We gaan het zien.


Net sms gekregen er iets onderweg is en dat er 16 januari een Monteur komt. We gaan het zien.

Ā 

alles werkt als een zonnetje. Genexis NT zwart kapje was de monteur niet happy mee, haalde Nokia NTĀ  zwart kapje uit bus en alles werkt top glasvezel. Witte kapje nam ie weer mee, werkt niet met XGS Pon zei ie.


Top, goed om te horen @ruvdmeulen!