Skip to main content
Beantwoord

Ik heb mijn internet abonnement opgezegd maar geen opvolging gehad, wanneer krijg ik bericht?

• July 23, 2026
  • 3 reacties
  • 65 keer bekeken

Ik heb op 12-07-2026 mijn internet abonnement opgezegd, maar alleen iemand ontvangen dat deze is ontvangen. Daarin wordt gezegd dat ik binnen 5 werkdagen een reactie zou ontvangen en dit is niet gebeurd..

Wat nu?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Tommie85 ,

Het beste is om nu zelf contact op te nemen met de KPN klantenservice. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: 

Facebook messengerInstagram,  X.com en Bluesky.​​​​​​

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 23, 2026

Hallo ​@Tommie85 ,

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Hoi ​@Tommie85. Welkom op de KPN Community! Jammer om te lezen dat je je internet-abonnement wilt opzeggen. 

Maar als je eenmaal dat besluit hebt genomen, wil je ook goed op de hoogte worden gehouden. Dat begrijp ik zeker. In dit geval kun je het beste het advies van ​@Noordzee volgen en (telefonisch) contact leggen. Dan kan gecheckt worden of je opzegging erin staat en anders kan dat alsnog in orde gemaakt worden. 

Laat maar weten of het alsnog gelukt is!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 29, 2026

Hallo ​@Tommie85 ,

@Tommie85 

Heb je de opzegging inmiddels kunnen regelen met de klantenservice?