Skip to main content
Beantwoord

Ik heb net abonnement veranderd, kan ik nog PS5 krijgen?

• October 29, 2025
  • 7 reacties
  • 79 keer bekeken

Wij hebben net ons abonnement veranderd kunnen  we nog in aanmerking komen voor de ps5 ?

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

Beste antwoord door Maja van KPN

Welkom op de community ​@M.aA 😊
Net als Michel ben ik benieuwd naar hoe het precies zit bij jullie. Hadden jullie al wel een abonnement, en hebben jullie daar iets aan veranderd? Je kunt de PlayStation 5 helaas dus niet krijgen als je al een abonnement bij ons had. 

Of hebben jullie een helemaal nieuw abonnement besteld en waren jullie eerst nog geen klant bij KPN? In dat geval, lees je hier wat de regels zijn voor deze actie:

Ik hoop dat het zo duidelijk is, maar als je hier nog meer vragen over hebt, hoor ik ze uiteraard graag!

7 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Wij hebben net ons abonnement veranderd kunnen  we nog in aanmerking komen voor de ps5 ?

Hoi ​@M.aA 

Hoe bedoel je dat precies?
En wat heb je dan aan je abonnement veranderd?

Als bestaande klant, kun je géén gebruik maken van de Play Station 5 actie!!
Deze actie is uitsluitend voor nieuwe klanten, of als je langer dan 6 maanden geen internet klant bij KPN bent geweest.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 31, 2025

Welkom op de community ​@M.aA 😊
Net als Michel ben ik benieuwd naar hoe het precies zit bij jullie. Hadden jullie al wel een abonnement, en hebben jullie daar iets aan veranderd? Je kunt de PlayStation 5 helaas dus niet krijgen als je al een abonnement bij ons had. 

Of hebben jullie een helemaal nieuw abonnement besteld en waren jullie eerst nog geen klant bij KPN? In dat geval, lees je hier wat de regels zijn voor deze actie:

Ik hoop dat het zo duidelijk is, maar als je hier nog meer vragen over hebt, hoor ik ze uiteraard graag!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 31, 2025

We hebben een kpn abonnement, mobiel en thuis en die hebben we pas gewijzigd. Dus vandaar de vraag maar duidelijk

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

We hebben een kpn abonnement, mobiel en thuis en die hebben we pas gewijzigd. Dus vandaar de vraag maar duidelijk

Hoi ​@M.aA 

Als je alleen je huidige abonnement hebt gewijzigd via Mijn KPN als bestaande klant, dan heb je inderdaad géén recht op de Play Station 5.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 31, 2025

Dat is dan jammer. Had best een ps5 willen hebben ben net met zwangerschaps verlof

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 31, 2025

Ah, dan is de actie inderdaad niet van toepassing ​@M.aA. Jammer, maar wel fijn dat het nu duidelijk is!

Dat is dan jammer. Had best een ps5 willen hebben ben net met zwangerschaps verlof

Wat leuk en spannend, en alvast gefeliciteerd met de kleine! Dan snap ik nu extra goed dat je wel lekker zou willen gamen de komende weken 😅 Ik hoop dat je nog een andere game console in huis hebt, of dat je een paar leuke series vindt om te kunnen kijken tot het zo ver is 😊

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Ook vanuit mijn kant alvast gefeliciteerd 🎂 met de komst van je zoontje of dochtertje.
Weer een mooie nieuwe fase en je leven, waar je uiteraard naar uitkijkt 👀.