Skip to main content

Goede morgen allen

 

En vraag, ben op 2 april bij kpn en  alle diensten zijn geactiveerd en de eerste factuur betaaald maar nog niets gehoord over de gratis Ipad? wanneer kan ik het verwachten?

 

vriendelijkegroet

Dus ook geen Track & Trace informatie ontvangen, dus graag zou ik het willen weten.


Hallo @Davith ,

Dat gaat nog ruim een week duren. Pas na 16 april wordt de iPad verstuurd. 

 

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Het welkomstcadeau wordt verzonden door Sidekix zodra jouw verbinding geactiveerd is, je modem aangesloten is en de bedenktijd van veertien dagen voorbij is. Je ontvangt daarna een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

bron : 

 


Tot de dag van vandaag nog steeds geen Track & Trace, dus ik hoop echt van harte dat het eens komt


Tot de dag van vandaag nog steeds geen Track & Trace, dus ik hoop echt van harte dat het eens komt

heb je al gebeld?


Tot de dag van vandaag nog steeds geen Track & Trace, dus ik hoop echt van harte dat het eens komt

heb je al gebeld?

Nee, Dat zal ik dan maar eens doen op bovenstaande telefoonnummer denk ik ? deze dus  088 6237 006

 

groetjes 


Tot de dag van vandaag nog steeds geen Track & Trace, dus ik hoop echt van harte dat het eens komt

heb je al gebeld?

Nee, Dat zal ik dan maar eens doen op bovenstaande telefoonnummer denk ik ? deze dus  088 6237 006

 

groetjes 

lijkt me wel het handigst zeker omdat je al best een tijd verder bent


Ga ik nu doen👍 bedankt voor alle moeite


Ga ik nu doen👍 bedankt voor alle moeite

Bebeld en de Track & Trace i sonderweg dus zal wel morgen komen en dan zal ik de  Ipad wel zaterdag krijgen denk ik    . groetjes en bedankt


sorry was dubbel


Ga ik nu doen👍 bedankt voor alle moeite

Bebeld en de Track & Trace i sonderweg dus zal wel morgen komen en dan zal ik de  Ipad wel zaterdag krijgen denk ik    . groetjes en bedankt

wat goed om te lezen


Reageer