Skip to main content

De WiFi doet het heel slecht ik kan nieteens een game spelen

Bekabeld het al geprobeerd? Je kunt niet zomaar een nieuw modem krijgen. Dat wifi nu plots minder goed werkt, kan ook een andere oorzaak hebben. 


Hallo @Stijn spelt , welk merk en type(nummer) modem heb je en hoelang heb je die al?

 


Hi @Stijn spelt, welkom op het forum!

Jammer dat je wifi het ineens zo slecht doet:slight_frown: Werkt je internet wel goed als je geen gebruik maakt van wifi maar via een bekabelde verbinding? Dit is van belang om te weten, omdat het op dit moment nog niet duidelijk is of het probleem puur bij de wifi, of juist bij de algemene verbinding gezocht moet worden. Als het via een bekabelde verbinding wél goed gaat, zullen we de oorzaak van je slechte internet puur bij de wifi verbinding moeten zoeken. Zou je in dat geval onze Wifi manager willen doorlopen?

Als het via een bekabelde verbinding ook niet in orde is, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik je lijn doormeten om te kijken of ik vanaf onze kant een verklaring kan vinden!


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!