Skip to main content
Beantwoord

Ik heb storing op mijn glasvezelaansluiting sinds 18:00, glasvezel signaal valt steeds weg

• July 27, 2026
  • 6 reacties
  • 81 keer bekeken

storing glasvezel  van 18:00 tot nu toe . grasvezel signaal valt steeds weg

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Huppeldoos 

Heb je al gecheckt op de storings-pagina van KPN, doormiddel van je postcode en huisnummer.
Via de volgende link kom je daar direct op uit:

Staat daar niets vermeld over een storing of werkzaamheden, bel dan met de storingsdienst van KPN, deze is bereikbaar op 0800-0402.

Spreek nadat de voice respon stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
ik wil een medewerker spreken, en na de tweede vraag storing.

Je wordt dan (nadat je jouw postcode hebt ingesproken) doorverbonden met een medewerker van de storingsdienst van KPN.

De storingsdienst is 24 uur per dag en 7 dagen per week telefonische bereikbaar.

6 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Huppeldoos 

Heb je al gecheckt op de storings-pagina van KPN, doormiddel van je postcode en huisnummer.

Staat daar niets vermeld over een storing of werkzaamheden, bel dan met de storingsdienst van KPN, deze is bereikbaar op 0800-0402.

Spreek nadat de voice respon stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:

Je wordt dan (nadat je jouw postcode hebt ingesproken) doorverbonden met een medewerker van de storingsdienst van KPN.

De storingsdienst is 24 uur per dag en 7 dagen per week telefonische bereikbaar.

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Huppeldoos, welkom terug bij de community! 😊 Ik ben benieuwd of de storing inmiddels voorbij is en je glasvezelverbinding weer stabiel werkt.

Het advies van ​@Michel.uit.Arnhem is in ieder geval erg handig. Door de storingspagina te controleren, weet je snel of er inderdaad sprake is van een storing of dat er mogelijk iets anders aan de hand is.

Laat je ons weten hoe het er nu voor staat? Dan denken we, als dat nodig is, graag verder met je mee. 😊

• Auteur
  • Slimmerik
  • July 30, 2026

Hoi ​@Huppeldoos 

Dank voor info

• Auteur
  • Slimmerik
  • July 30, 2026

De volgende dag netjes de storing verholpen.

Ter info Kasje glasvezel aansluiting stuk.

deze is vervangen

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Huppeldoos 

Als het glasvezel modem in je meterkast stuk is, kun je er inderdaad weinig aan doen.
Fijn dat het de volgende dag al voor je verholpen is.

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Huppeldoos, bedankt voor je terugkoppeling! 😊

Fijn om te lezen dat de storing inmiddels is verholpen. Als het glasvezelkastje defect is, is dat inderdaad iets wat vervangen moet worden. Gelukkig is dat snel opgelost.

Bedankt dat je ook nog even hebt laten weten wat uiteindelijk de oorzaak was. Dat kan andere communityleden met een vergelijkbaar probleem ook weer op weg helpen. Ik wens je weer veel plezier met een stabiele verbinding!