Skip to main content

L.S.

 

Diverse voorzieningen (Google Home, Nest, Spotify, Marktplaats) zijn niet langer bruikbaar. Het lijkt er dus op dat er sprake is van een blacklist. Hoe kan dit probleem worden verholpen als consument? Spamhaus ZEN maakt melding van registratie op een PBL, maar er is geen mailserver actief achter mijn public IP. 

Daar het gedrag ook niet consequent is met de quarantine voorziening van KPN vermoed ik dat er iets anders aan de hand is en dat dit vanuit de provider wordt beheerd.

Hoi @Applemooz . Dit is via de vaste verbinding?  Wat gebeurt er als je de websites via je mobiele abo probeert te benaderen?

heb je ook een screenshot van een foutcode?


Het probleem is inmiddels verholpen. Het leek te gaan om een (externe) routeringskwestie of iets dergelijks. Via een VPN of andere toegangsmethodiek leek alles wel te werken. Het probleem is opgelost zonder tussenkomst of anderzijdse aanpassing een lijkt zichzelf te hebben hersteld.


Het probleem is inmiddels verholpen. Het leek te gaan om een (externe) routeringskwestie of iets dergelijks. Via een VPN of andere toegangsmethodiek leek alles wel te werken. Het probleem is opgelost zonder tussenkomst of anderzijdse aanpassing een lijkt zichzelf te hebben hersteld.

Oh, vreemde zaak maar ik ben blij dat je weer bij die websites kunt.