Skip to main content
Antwoord

Ik kan een aantal applicaties niet gebruiken

• September 14, 2025
  • 13 reacties
  • 98 keer bekeken

Karol Trotek Trociński
Deelnemer

Waarom gebruik je KPN op je netwerk zonder wachtwoord om applicaties in Windows 11 te beveiligen? Ik kan twee belangrijke applicaties niet gebruiken omdat ik denk dat je een VPN in je router hebt.

Beste antwoord door AriënC

Het feit dat de applicatie het KPN-netwerk op mijn laptop blokkeert, heeft het probleem met de wifi-verbinding opgelost, maar de blokkering in de router irriteert mij

Je bedoelt dat je een applicatie wilt gebruiken, die geblokkeerd wordt door de router? Ben je momenteel nog in dat hotel? En heb je daar al navraag gedaan?

KPN kan in dat geval niks voor jou doen. 

13 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • September 14, 2025

En wat is precies je vraag, ​@Karol Trotek Trociński ? Gaat het nog steeds om het hotel waar je bent? En zo ja, heb je al bij de receptie navraag gedaan?

Karol Trotek Trociński
Deelnemer

Het feit dat de applicatie het KPN-netwerk op mijn laptop blokkeert, heeft het probleem met de wifi-verbinding opgelost, maar de blokkering in de router irriteert mij

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • September 14, 2025

Je bedoelt dat je een applicatie wilt gebruiken, die geblokkeerd wordt door de router? Ben je momenteel nog in dat hotel? En heb je daar al navraag gedaan?

KPN kan in dat geval niks voor jou doen. 

Karol Trotek Trociński
Deelnemer

Ik ben het, maar ik kan niets doen, KPN moet de routerinstellingen invoeren en vervolgens de beveiliging verwijderen

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • September 14, 2025

Wat voor modem heb je? Kijk eens onderop naar de sticker. KPN doet dat overigens niet,  dat moet je zelf doen. 

Je moet dan inloggen in je modem, en mogelijk de beiligingsinstellingen op 'laag' zetten.  

https://community.kpn.com/kennisbank-modem-specificaties-170/kpn-box-12-van-specificaties-tot-instellingen-562267#Inloggen+op+de+webinterface+van+de+KPN+Box+12

Karol Trotek Trociński
Deelnemer

hpe aruba maar daar is geen inloginformatie, er is een mac-adres enz. geen inloginformatie

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • September 14, 2025

Ik ben ook niet bekend met die router.

De handleiding kan je vast wel verder helpen:

https://arubanetworking.hpe.com/techdocs/ArubaDocPortal/content/docportal.htm

Als je de inloggegevens niet weet, dan dien je het apparaat te resetten.

Karol Trotek Trociński
Deelnemer

deze link helpt mij niet

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • September 14, 2025

Waar loop je precies op vast? Wat heb je al geprobeerd?

Karol Trotek Trociński
Deelnemer

Waarom is er hier niemand van KPN die mij kan helpen? Ik denk dat ze de router op afstand kunnen controleren en dat je…

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 14, 2025

Waarom is er hier niemand van KPN die mij kan helpen? Ik denk dat ze de router op afstand kunnen controleren en dat je…

Omdat dit forum geen helpdesk van KPN is, maar een forum voor en door klanten ​@Karol Trotek Trociński 

KPN kun je onder werktijd bereiken via 0800 0402 en 24/7 via Facebook, X en Instagram

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • September 14, 2025

Heb je een zakelijk contact met KPN?

Voor particulieren wordt deze modem niet door de particuliere klantenservice ondersteund.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Karol Trotek Trociński, welkom op onze community. Vanuit KPN kunnen wij jou niet helpen met de internetverbinding van je hotel. Ik vermoed dat het daar om gaat net als je andere topic?