Skip to main content

Op dit moment vindt er een uitrol van glasvezelaansluitingen plaats en zie 2 weken terug tot mijn grote verbazing dat al mijn buren netjes een oranje lusje naar de voordeur gelegd krijgen ter voorbereiding van de aansluiting van hun woningen.

Na meerdere contactmomenten, zowel telefonisch als de website, blijkt dat er naast mijn huis een PoP staat en dat daarop in 2014 een glasvezelaansluiting is gerealiseerd.

Helaas is daarbij een verkeerd adres gebruikt, of in ieder geval de verkeerde toevoeging, waardoor er volgens het systeem van KPN er op mijn adres reeds een aansluiting zit en ik dus niet in aanmerking kom voor een nieuwe aansluiting.

Ik kom geen steek verder via de servicedesk en alle andere kanalen die er beschikbaar zijn.

Heeft er iemand nog suggesties of ideeën bij wie ik moet zijn of wie me verder kan helpen voordat ze hier daadwerkelijk aan het graven gaan voor de deur?

Hallo @MaDu , ik denk dat je het beste even contact op kunt nemen met kpnnetwerk.nl, zie onderstaande link:

KPNNetwerk

Zij zijn verantwoordelijk voor de aanleg en beheer van het netwerk.

Succes.

 


Bij wijze van uitzondering mag je mij ook een DM sturen met je adres. Ik heb direct toegang tot de mensen die dit zouden kunnen oplossen en dit is wel een uitzonderlijk probleem dat we snel moeten zien op te lossen lijkt me .


Hallo @MaDu , ik denk dat je het beste even contact op kunt nemen met kpnnetwerk.nl, zie onderstaande link:

KPNNetwerk

Zij zijn verantwoordelijk voor de aanleg en beheer van het netwerk.

Succes.

 


Al 5 telefoontjes en meerdere chatgesprekken gehad, maar de servicedesk daar kan er simpelweg niks mee.


Dag @MaDu Welkom hier op het KPN Forum en heel goed dat je dit hier meldt. Fijn om te lezen dat @Ward_ je topic al heeft gevonden: hij is weliswaar geen Forum-medewerker, maar wel een collega van KPN die op persoonlijke titel actief is (zoals ook in zijn onderschrift staat). Hij kan je dus zeker met de juiste partij in contact brengen. Mocht je nog hulp nodig hebben dan lees ik het graag.


@Bart_ contact al gelegd en probleem gevonden. Wordt hopelijk komende week opgelost. 


Uitstekend, goed om te horen @Ward_  en @MaDu Ik ben natuurlijk erg benieuwd hoe het afloopt! 


@Bart_ ,

3 weken geleden is er iemand voor de schouw geweest en die heeft de pijlen op de stoep gezet.

Gisteren zijn ze aan het graven geweest en heeft de opzichter contact gehad met de projectleider omdat ik nog steeds niet ingetekend ben, maar er wel pijlen stonden. Daarop hebben ze besloten om alsnog een huls/buis in te graven en neer te laten leggen zodat er een glasvezel ingeschoten kan worden.

Dus het fysieke deel lijkt goed te komen….

Mijn adres komt alleen nog steeds niet terug op https://www.kpnnetwerk.nl/, dus aan die kant lijkt er nog geen beweging in te zitten.


Hallo @MaDu Dank voor de update en goed om te horen dat er in elk geval schot in de zaak zit voor wat betreft het graafwerk. Het is wellicht nog even wachten maar je zult dan ook echt wel aangesloten gaan worden. 


Voor wie meeleest: 

Ik kan niet verklaren waarom dit adres nu een foutmelding geeft bij www.kpnnetwerk.nl. Tenminste: als ik het check zie ik "De postcode en huisnummer combinatie is geen geldig adres". En die melding komt eigenlijk alleen als het echt een niet bestaand adres is. En dat is hier zeker niet het geval. Ik leg dat nog even neer bij de beheerders van de website van KPN Netwerk NL.

 

Het adres staat nu wel in de netwerkadministratie en is dus zeker mee genomen in het ontwerp van de aannemer. De plandatum is ook bekend en die heb ik via PB verstuurd aan @MaDu 


Reageer