Skip to main content
Beantwoord

ik kan niet in inloggen in mijn super WIFI

• 29 augustus 2021
  • 4 reacties
  • 1760 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 1 reactie

Ik wil graag inloggen in mijn superwifi punten maar dit lukt niet.

Het adres http://192.168.2.151 werkt niet. In het verleden kon ik heel mooi inzicht krijgen in mijn thuisnetwerk en precies zien op welke frequentie en kanaal mijn wifipunten zaten maar dat lukt mij nu dus niet meer. Kan iemand mij vertellen hoe ik daar nu weer bij zou  kunnen komen?

Beste antwoord door BruisTablet

Kan ook via KPN thuis app. Of op een windows computer in explorer bij netwerk . Daar staan aanklikbare iconen voor de superwifi. Of zoals JanD. Achterhalen via de experia Box.

Of bv een app zoals Fing gebruiken en het netwerk scannen dan zitten de superwifi,s daar ook tussen met hun IP adres. Dit kan vervolgens in een browser gebruikt worden om verbinding te maken.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• 0 reacties
  • 29 augustus 2021

Hallo @Kant , als je even inlogt in je modem kun je precies zien onder welk IP-adres 192.168.2.XXX je op je wifipunt in kunt loggen.

Succes.

BruisTablet
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • 1391 reacties
  • Antwoord
  • 29 augustus 2021

Kan ook via KPN thuis app. Of op een windows computer in explorer bij netwerk . Daar staan aanklikbare iconen voor de superwifi. Of zoals JanD. Achterhalen via de experia Box.

Of bv een app zoals Fing gebruiken en het netwerk scannen dan zitten de superwifi,s daar ook tussen met hun IP adres. Dit kan vervolgens in een browser gebruikt worden om verbinding te maken.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 29 augustus 2021
BruisTablet schreef:

Fing:

Bovenaan mn router, daaronder 2 SuperWiFi's en een Experia WiFi. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 29 augustus 2021

Het werkt! Bedankt.