Skip to main content

Goedemiddag,

 

ik kan niet inloggen op KPN thuis app. Ik denk dat ik ooit een wachtwoord heb ingevoerd en die weet ik nu niet meer. Zojuist mijn hele modem gereset maar ook dan kom ik er niet in met mijn admin wachtwoord die op mijn modem staat. Ik ben nu al een hele tijd bezig maar ik kom er niet meer uit. Iemand enig idee? Het betreft de experiabox 12. Wanneer ik wachtwoord vergeten druk dan werkt de QR code ook niet 

Heeft u versterkers? 


Ja die heb ik 2x super WiFi. Ik heb overigens ook die QR code gescand maar die werkt ook niet als zijnde beheerderswachtwoord 


Ja die heb ik 2x super WiFi. Ik heb overigens ook die QR code gescand maar die werkt ook niet als zijnde beheerderswachtwoord 

Je moet toch het admin password van de SuperWiFi hebben.


Het admin wachtwoord wat op mijn super WiFi staat werkt niet. Wanneer ik op wachtwoord vergeten druk dan moet ik de QR code scanner die wederom ook niet werkt zowel de QR van de router als van het super WiFi punt.


Hallo @Jacknjeff, je geeft aan dat je KPN epxeriabox al wel hebt gereset. Heb je de Superwifi punten ook al een reset gegeven? 


Dank voor de hulp het is gelukt