Skip to main content
Beantwoord

Ik kan niet inloggen op mijn modem (Experia V10a)

  • April 11, 2020
  • 2 reacties
  • 671 keer bekeken

Ik probeer in te loggen op mijn modem via http://192.168.2.254/, maar ik weet mijn wachtwoord niet.

Geprobeerde wachtwoorden:

  • veld leeg laten
  • admin
  • kpn
  • het wachtwoord op de sticker achterop mijn Experiabox V10a (Admin password)
  • mijn beveiligingssleutel voor mijn WiFi (WPA2)

Tijdens de installatie van het modem heeft de monteur WEL een keer ingelogd, maar ik heb geen idee hoe, of met welk wachtwoord.

 

Beste antwoord door Basker

Ik heb uiteindelijk mijn modem gereset.

Toen deed het wachtwoord achterop de sticker het wel!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • April 11, 2020

Ik heb uiteindelijk mijn modem gereset.

Toen deed het wachtwoord achterop de sticker het wel!


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • April 12, 2020

@Basker  fijn om te lezen dat het na de reset gelukt is! Dan heb je eerder misschien al een keer ingelogd en was je het wachtwoord vergeten? Dan is een reset inderdaad nodig om weer opnieuw te beginnen. In ieder geval top dat je je eigen oplossing hebt gevonden! Heb je, nu of in de toekomst, nog meer vragen? Dan weet je ons te vinden!