Skip to main content

Hallo,

 

Ik wil op een site komen (die volkomen veilig is), maar ik krijg elke keer een 404 not found. Bij andere mensen werkt de site wel en op mijn 4g doet de site het ook. Verder heb ik geen DNS of VPN, maar er staat wel een firewall aan, als ik naar mijn router status ga. Ik heb een vermoeden dat dit het is. Weet iemand op het forum hoezo ik niet op die site kan. Ik heb een Experia box V10 en bekabeld internet. Op een snelheid van 1 Gbps.De site staat hieronder, en ik voeg bijlage toe.

 

de site: http://play.fleercraft.nl/multicraft

 

 



 

 

 

Technisch gezien ben je wel op die site. En ligt het dus niet aan KPN. Er klopt iets niet aan de configuratie van die site. Die error die je ziet, komt gewoon van die server waar de site op draait.


Technisch gezien ben je wel op die site. En ligt het dus niet aan KPN. Er klopt iets niet aan de configuratie van die site. Die error die je ziet, komt gewoon van die server waar de site op draait.


Maar waarom kunnen andere mensen er dan wel op?


Technisch gezien ben je wel op die site. En ligt het dus niet aan KPN. Er klopt iets niet aan de configuratie van die site. Die error die je ziet, komt gewoon van die server waar de site op draait.

Had ook nog iets gezien over port forwarding? Zou dat helpen. Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat dat is

 


Port forwarding heeft hier niets mee te maken.


Technisch gezien ben je wel op die site. En ligt het dus niet aan KPN. Er klopt iets niet aan de configuratie van die site. Die error die je ziet, komt gewoon van die server waar de site op draait.


Maar waarom kunnen andere mensen er dan wel op?

Omdat u misschien geblockt ben. Dan dat block mechanisme niet juist functioneert, waardoor u een error ziet.


Ik kan die inlog site ook gewoon benaderen.

 


Ha @Jamie de Graauw, welkom! Ik ga ook onderstaande optie, om eerlijk te zijn.

Technisch gezien ben je wel op die site. En ligt het dus niet aan KPN. Er klopt iets niet aan de configuratie van die site. Die error die je ziet, komt gewoon van die server waar de site op draait.


Maar waarom kunnen andere mensen er dan wel op?

Omdat u misschien geblockt ben. Dan dat block mechanisme niet juist functioneert, waardoor u een error ziet.

Je kunt via hun Facebookpagina of, misschien via 4G o.i.d, via hun contactpagina, contact opnemen om te vragen of zij iets voor je kunnen betekenen. Succes!