Skip to main content

 

De laatste update: v5.00.52_build493_owl wordt komende weken uitgerold naar iedereen. Deze kun je forceren via een reset. Als je deze hebt kan het SuperWifi punt inderdaad elders geplaatst worden @106Rallye.

Goedendag, bij ons is de update gedaan, maar we kunnen het SuperWifi-punt nog steeds niet loskoppelen (maakt geen verbinding dan - rood licht). Ook het opnieuw instellen van de wifi werkt niet.

M.v.g. Koen

*admin: afgesplitst

Hallo @koenpeters, welkom op het KPN forum! Sinds de nieuwe mesh update van de V10a zou het mogelijk moeten zijn om de SuperWifi draadloos aan te sluiten. Heb je ook al geprobeerd om de SuperWifi te koppelen middels WPS? Zorg daarbij dat het te koppelen KPN SuperWifi punt dichter bij het andere KPN SuperWifi punt geplaatst wordt.


Beste @Denise_ ,

Vannacht is de modem gereset ofzo? Ik werd wakker en zag dat we geen WiFi meer hadden. Het bleek dat de default SSID weer uitgezonden werd. Het lampje op de modem is een tijd blauw geweest en nadat deze continu groen bleef, kon ik inderdaad het SuperWifi-punt loskoppelen.

Vreemd genoeg is er niets aan de firmware gewijzigd (v5.00.52 build493-owl), maar het werkt nu naar behoren. Dus dat laatste is fijn, alleen zou de oorzaak kennen ook prettig zijn.

M.v.g. Koen


Fijn om te lezen dat het probleem zichzelf opgelost heeft, @koenpeters. Waarom het in eerste instantie niet werkte, durf ik niet te zeggen, maar waarschijnlijk was dit het zetje wat het modem nodig had voor de mesh update.