Skip to main content

Vandaag heb ik een nieuwe kpn router ontvangen. Ik heb mijn eigen wachtwoord ingesteld, en de naam van de router veranderd. Het probleem is dat ik de originele netwerknaam van KPN is wel te zien op de lijst en ik kan ook er inloggen met het wachtwoord die op de router staat.Conclusie: de router is toeganklijk met mijn eigen wachtwoord en het WW van KPN.Vreemd.Na een paar minuten met de helpdesk die kon geen oplossing vinden, liet ik de originele naam van het netwerk staan en heb de WW veranderd.Wat er nu gebeurt, ik kan inloggen met twee WW,mijne en het WW die op de sticker staat.Volgens mij hoort dit niet bij.IK heb het apparaat gereset en alle WW veranderd, adminww,netwerkww, maar het probleem is niet verholpen.please help.Thanks.

Heeft u versterkers? Of andere WiFi accespoints? 


Welk modem gaat het om, de box12?

 

Wellicht de 2,4ghz aangepast en de 5ghz niet? (Als dit nog mogelijk is)


Ten eerste, Ik dank jullie voor uw snelle reactie.De instellingen {2.5 ghz en 5ghz } waren op auto geconfigureerd.Ik heb de andere optie ook geprobeerd.resultaat hetzelfde.Het gaat om een KPNroutehelemaal zwart .box 12.


En...

Heeft u versterkers? Of andere WiFi accespoints? 

???


Sorry ben uw  vraag vergeten te beantwoordenWel een kleine wifi toestel(experia wifi).


Sorry ben uw  vraag vergeten te beantwoordenWel een kleine wifi toestel(experia wifi).

Ja die zend dan ook z'n eigen wifinaam en wachtwoord uit en de wifi van de box12 ook.

Beide dien je op verschillende manieren te wijzigen, maar eigenlijk hoort de wifi van de box12 uitgezet te worden.

De wifi gegevens van de Experiawifi aanpassen met de kpn thuisapp.

 

 


 

Hoi  reset v12,laat hem in bedrijf komen. 

 

Reset de superwifi,als online komt ga met telefoon app thuis.

WiFi versterker aansluiten, volg de instructies. 

Vaak meerdere keren nodig. 

Als goed is terug naar app thuis,toon hij daar de WiFi wwwel en die is niet gelijk wat op de v12 staat. 

 

Bij mijn is de ww mijn eerste v10 en mijn netwerk adres van mijn oude v10


Goedenavond,

Het is opgelost .nderdaad met KPN app.na totaal resetten van v12.top.dank aan jullie allemaal.gr.