Skip to main content
Beantwoord

Ik krijg een mail die zegt dat de ingangsdatum van mijn abonnement een week later is dan gepland

• February 23, 2026
  • 3 reacties
  • 44 keer bekeken

Goedemorgen, 

Ik heb een abonnement voor internet afgesloten per 9-3-2026. Alleen ik krijg nu een mail waarin staat dat het per 16-3-2026 is. Ik heb per 9-3-2026 internet nodig omdat ik thuis werk. Waarom is dit een week later?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@DorineDalmulder ,

Dat kan alleen de KPN klantenservice jou vertellen.  

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 23, 2026

Hallo ​@DorineDalmulder ,

Dat kan alleen de KPN klantenservice jou vertellen.  

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@DorineDalmulder, als je het internet op een bepaalde datum verwacht en het wordt plots later snap ik dat dat een verrassing is. Op je profiel staan geen gegevens, dus ik kan enkel gissen. Het zou bijvoorbeeld kunnen zijn dat er nog werkzaamheden moeten worden uitgevoerd in de buurt.

Heb je al contact gehad via een van de manieren die Noordzee noemt? Via die wegen kan er het snelste met je meegekeken worden, zodat je weet wat de situatie precies is.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 24, 2026

Als je van een andere provider komt met de overstapservice, kom je geen minuut zonder internet te zitten.

Waarschijnlijk geeft de oude provider de lijn pas op een latere datum vrij en dan kan ook pas op die latere datum KPN de lijn weer oppakken.

Maar als het goed is wordt dat door beide providers met je gecommuniceerd en heeft KPN dat inmiddels al gedaan lees ik.