Skip to main content
Beantwoord

Ik krijg geen activatie code

• May 3, 2019
  • 2 reacties
  • 67 keer bekeken

Meerdere malen geprobeerd om een activatie code te bemachtigen krijg het niet voor elkaar
Ik heb KPN compleet

Beste antwoord door Susan_

Goedemorgen @Abbabak, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik ben benieuwd om welke activatiecode het gaat. Voor zover ik weet hebben we deze alleen voor Spotify. Kan je aangeven of dat ook in jouw geval zo is? Dan is het namelijk een kwestie van controleren of je Spotify Premium of Family hebt, en dan kunnen we voor een code zorgen. Heb je het al geprobeerd via onze website (met je 06-nummer of e-mailadressen)?

Lukt het niet, dan help ik je graag verder. Wil je dan jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer? Geef even een seintje wanneer dit gelukt is dan zie ik het sneller terug 😉
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • May 5, 2019
Goedemorgen @Abbabak, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik ben benieuwd om welke activatiecode het gaat. Voor zover ik weet hebben we deze alleen voor Spotify. Kan je aangeven of dat ook in jouw geval zo is? Dan is het namelijk een kwestie van controleren of je Spotify Premium of Family hebt, en dan kunnen we voor een code zorgen. Heb je het al geprobeerd via onze website (met je 06-nummer of e-mailadressen)?

Lukt het niet, dan help ik je graag verder. Wil je dan jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer? Geef even een seintje wanneer dit gelukt is dan zie ik het sneller terug 😉

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • May 8, 2019
@Abbabak, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik je hier nog bij kan helpen?