Skip to main content

hallo ik heb een hussel pakket van 200 m bits,

eerst werd er 170 belooft van de 200, maar dat heb ik nog nooit gehaald de browser Firefox laad erg traag is goed ingesteld en upt date,

verder een paar testen gedaan , maar het wordt nu echt te gek moet steeds meer betalen alles wordt steeds slechter. heb ook alle stappen door genomen test gedaan met alles uit met de duurste internet kabels  de duurste in cats 8 /9 en wat is het resultaat 50 mibts dan weer iets meer , testen gedaan en dan ook nog is midden in de nacht dan is het netwerk ook rustig  en dan nog zulke resultaten..

 

Hallo @Louis De Nennie ,

Ik zou met jouw abonnement teruggaan naar 100 Mbit/s. Dat scheelt je 3,19 per maand. 
 

En in de praktijk haal je daarmee dezelfde resultaten als nu. 


Ik zie eigenlijk dat @Louis De Nennie voordeel en nadeel heeft, 125Mbs download van max 200Mbs en 45Mbs upload van max 20Mbs. En hij zei niet over de situatie bij test, bij een lopende TV-Stream is 125Mbs download wel erg goed met de Browser/Netwerk-Overheads


@Noordzee  Ik denk het ook , en @TDN  een lopende TV streem had ik niet, en wat meer upload  kan wel zijn maar waar neer gebruik je dat nu  en wat er in de eerste  test bereikte was maar 52 mbs, en overdag gebruik ik geen tv en gebeurt het ook alleen het laptopje van mijn Vrouw staat aan op wifi  binnen een ruimte van 5 meter en verders heb ik alles goed bekabeld niks draadloos dus


Voor betrouwbaar resultaat moet alleen je computer via LAN verbonden met het modem, alle andere apparaten uitschakelen of ontkoppelen, wifi uit en geen browser-test maar test met speedtest app uitvoeren https://apps.microsoft.com/store/detail/9NBLGGH4Z1JC?hl=en-us&gl=US, als je vrouw laptop aan is, weet je niet wat het net aan downloaden is. Mijn laptop is b.v. in het moment bezig met downloaden van 2023-09 cumulatieve update voor windows10 (het kan best paar honderd GB zijn)Â