Skip to main content

Beste klantenservice,

Ik heb een herinnering ontvangen om de apparatuur terug te sturen na opzegging van mijn abonnement. Ik heb echter alles al teruggestuurd en ik kan dus niets meer retour sturen. Hoe kan ik een bevestiging krijgen van KPN dat mijn apparatuur is ontvangen? Ik ben telefonisch niet te bereiken. Wel per mail.

 

Met vriendelijke groet,

 

Sem

Hoi @Sem2023 

Welkom op het Forum van KPN

Zodra de teruggestuurde apparatuur is verwerkt en terug is geboekt in het magazijn van KPN, krijg je daar vanzelf een e-mail over, met de titel: Bedankt voor het terugsturen van uw apparatuur

Maar omdat het momenteel extra druk is in het magazijn van KPN wegens de feestdagen, kan het retour verwerken van jouw teruggestuurde apparatuur wat langer duren, dan gebruikelijk is.
Dus met de herinnering hoef je nu even niets te doen, die wordt namelijk geautomatiseerd door het systeem naar jouw verstuurt, en houdt geen rekening met de extra drukte in het magazijn.

Mocht je in de eerste helft van januari 2024 nog geen e-mail hebben ontvangen of een tweede herinnering hebben ontvangen, laat het dan (direct) even weten.
Dan kan een KPN moderator even verder voor je gaan kijken.

Maar ik verwacht zelf, dat je voor die tijd de bevestigingsmail van ontvangst hebt mogen ontvangen.


Hey @Michel.uit.Arnhem!

 

Dankjewel voor jouw antwoord. Helaas heb ik nog geen dergelijke emailbevestiging van ontvangst gehad. Ik heb de apparatuur 01-11-2023 al teruggestuurd trouwens. Ik verwacht niet dat de extra drukte in het magazijn de verwerking voor bijna 2 maanden vertraagd heeft. Of denk je dat dit wel zo kan zijn?


Heb je wel de trackentrace van je pakketje @Sem2023 ?
Zo ja dan is er niets aan de hand, goed bewaren.


Hallo @Sem2023, KPN stuurt nooit een bevestiging van teruggestuurde apparaten. Dus dat je die niet hebt ontvangen, kan kloppen. 

Als je op dit moment onterecht een herinnering hebt ontvangen, vul dan jouw profiel in s.v.p. Daarna kan ik in de administratie aangeven dat de apparatuur reeds retour is gestuurd. 


Hallo @Sem2023, KPN stuurt nooit een bevestiging van teruggestuurde apparaten. 

Is dit niet mogelijk dan? En bevestiging van het type apparaat en de hoeveelheid wat ontvangen is? 

Jullie willen toch ook weten wat er opgevraagd wordt en wat er dan ook daadwerkelijk teruggestuurd wordt? Je wil toch een controle over je goederen stroom en voorraad? 

Al stuur je een baksteen retour is het nog goed. 


Hallo @Sem2023, KPN stuurt nooit een bevestiging van teruggestuurde apparaten. Dus dat je die niet hebt ontvangen, kan kloppen. 

Als je op dit moment onterecht een herinnering hebt ontvangen, vul dan jouw profiel in s.v.p. Daarna kan ik in de administratie aangeven dat de apparatuur reeds retour is gestuurd. 

Goedemorgen @Jeroen_dB! Dankjewel voor jouw reactie ook. Ik heb zojuist mijn profiel hier aangevuld. Wil je mij laten weten als dit voldoende is voor nu?


Is KPN dan onlangs gestopt met het versturen van die bevestigingsmails @Jeroen_dB ?

Eind september werd er nog wel zo’n mail gestuurd (betrof hier ook een opzegging), met exact de titel die @Michel.uit.Arnhem aangeeft:

 

 


Hallo @Sem2023, KPN stuurt nooit een bevestiging van teruggestuurde apparaten. Dus dat je die niet hebt ontvangen, kan kloppen. 

Als je op dit moment onterecht een herinnering hebt ontvangen, vul dan jouw profiel in s.v.p. Daarna kan ik in de administratie aangeven dat de apparatuur reeds retour is gestuurd. 

Hoi @Jeroen_dB 

Dit is helaas niet helemaal waar, wat je nu schrijft.
Want op 19 december 2023 jongstleden, kreeg ik keurig een e-mail van KPN met daarin de bevestiging dat de KPN+ TV ontvanger was ontvangen en retour was gemeld in het magazijn.
De titel van deze mail is: Bedankt voor het terugsturen van uw apparatuur

Waarschijnlijk is KPN er nog niet mee gestopt, omdat veel klanten het gewoon prettig vinden om daar bevestiging over te ontvangen.


Dank voor de verduidelijking heren. De genoemde e-mail was mij niet geheel bekend. Ik heb zelf ook wel apparatuur retour moeten sturen maar nooit dat bericht ontvangen 😅

In ieder geval heb ik hier nu in de administratie aangegeven dat jij alle apparatuur retour hebt gestuurd @Sem2023