Skip to main content
Antwoord

Ik krijg weer een Modem update, wifi werkt niet meer in de slaapkamer

• January 20, 2025
  • 1 reactie
  • 29 keer bekeken

De Bakjuf
Deelnemer

Beste KPN ik ontvang elke week wel berichten dat er een update gedaan wordt aan het modem. Waarom zo vaak?
Eerst had ik nog wifi op mijn slaapkamer (recht boven de ontvanger) en nu niet meer. Dit kost me megaveel MB's zo…
Hoe gaan jullie dit oplossen?

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@De Bakjuf . 

Dankjewel voor je bericht. Ik snap dat het supervervelend is als je wifi niet meer goed werkt, zeker als het eerder wel prima was. De updates op je modem zijn bedoeld om alles veiliger en beter te maken, maar ik help je natuurlijk graag met je wifi-probleem. Is de wifi op andere plekken wel goed? Zo ja, zal het met het bereik van je wifi te maken hebben.

Misschien kun je proberen je modem opnieuw op te starten of de wifi-kanalen te optimaliseren.

In onze kennisbank staat dat allemaal in detail uitgelegd:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 22, 2025

Hoi ​@De Bakjuf . 

Dankjewel voor je bericht. Ik snap dat het supervervelend is als je wifi niet meer goed werkt, zeker als het eerder wel prima was. De updates op je modem zijn bedoeld om alles veiliger en beter te maken, maar ik help je natuurlijk graag met je wifi-probleem. Is de wifi op andere plekken wel goed? Zo ja, zal het met het bereik van je wifi te maken hebben.

Misschien kun je proberen je modem opnieuw op te starten of de wifi-kanalen te optimaliseren.

In onze kennisbank staat dat allemaal in detail uitgelegd: