Skip to main content

nadat ik de wifi check (via kpn site)op mijn mobiel aan het uitvoeren was, en na verbetering de check moest doen, werkt mijn wifi thuis niet meer. ik kom niet meer op het wifi netwerk. elders werkt mijn wifi wel. heeft iemand een tip? heb al van alles geprobeerd. andere huisgenoten komen wel thuis op de wifi.

Hoi @rinyB, welkom op het forum!
We zijn nu een week verder natuurlijk. Is het je inmiddels nog gelukt te verbinden met wifi? Vaak wil een reset een heel eind helpen als je er niet meer op kan!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het opgelost is. Anders hoor ik het graag!


Hallo Thomas, helaas ik kom er niet op. Gisteren dacht ik nog dat ik mijn telefoon opnieuw kon koppelen, daar kreeg ik nl een melding van. Maar helaas. 

Het rare is dat ik overal op de wifi kom maar niet thuis. Het  lijkt alsof ik na die wifi check geblokkeerd wordt. 

Ik heb een hele rest gedaan. Ook dat leverde niets op. Hij is ook nagekeken in de veilige modus en daar was ook niets te vinden. Ik heb samsung benaderd die weten ook niets. 

Een raadsel dus tot nu toe 🙂 :(

 

Gr Riny


Hoi @rinyB, dat is balen zeg! Krijg je ook specifieke foutmeldingen op je telefoon?
Kun je met onze servicetools of KPN Thuis App (vanaf een ander apparaat) ook eens checken of alle wachtwoorden kloppen?