Skip to main content
Beantwoord

Ik moet apparaten op 2.4 GHZ instellen, hoe??

  • December 25, 2020
  • 3 reacties
  • 119 keer bekeken

Ik lees meerdere topics, maar nog steeds begrijp ik het niet helemaal, cq lukt het me niet.

Ook ik wil tweetal apparaten installeren die alleen op 2.4 GHZ werken.

Ik heb een V10 experia box, kom in de wifi tabblad via de ip inlog……… en daar houd het op.

 

Wie kan me in huis tuin keuken handeling uitleggen hoe (aan een complete leek hierin).

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi @erwin hartjes . Wat krijg je bij die pagina te zien? (mijn simulatie is stuk)

Kun je een screenshot plaatsen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 31, 2020

Hoi @erwin hartjes . Wat krijg je bij die pagina te zien? (mijn simulatie is stuk)

Kun je een screenshot plaatsen?


Erwin van KPN
Moderator

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.


  • Auteur
  • Helper
  • January 9, 2021

Beste KPN moderator,

Mijn excuses ik had geen melding van reacties gehad op mijn post. 

één apparaat is gelukt, de andere wil geen connectie maken.

Ik vermoed zelf dat dit ligt aan het apparaat ipv aan de 2.4 GHZ

Voor zover het nu gelukt is, ben ik tevreden. 

Het andere apparaat valt ook met de hand te bedienen.