Skip to main content

Elke keer als ik mijn pc aanzet en op internet wil. Vliegt de modem eruit. Dan moet ik het resetten soms hard reset. Pas daarna werkt alles als normaal. Nu wil ik de modem vervangen voor een nieuwe en heb ik de Kpn check gedaan. Maar daar krijg ik te horen dat het een van de nieuwste modems is. Dus je kan geen nieuwe/andere aanvragen. Kan iemand me hier alsjeblieft mee helpen. Heb net mijn contract verlengd bij Kpn.

Hoi ​@Vincentttt 

Mijn advies hierin is om even telefonisch contact op te nemen met de storingsdienst van KPN, via het telefoonnummer 0800-0402.

Spreek nadat de Voice respons systeem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Ik wil een medewerker spreken en na de volgende vraag van het VRS ik heb een storing.

Een medewerker van de storingsdienst kan dan op afstand het KPN modem (die bij jouw staat) uitlezen op wat er fout gaat, en welke stappen er het beste genomen kan worden.
Ook kan dezelfde medewerker voor de zekerheid een lijnmeting verrichten, tussen de wijkcentrale en jouw woning.

De storingsdienst is 24 uur per dag en 7 dagen per week telefonisch bereikbaar, ook tijdens feestdagen.

Hey Michel, Bedankt voor je snelle reactie. Zodra de modem er weer uit ligt zal ik het nummer bellen. 

Hey Michel, Bedankt voor je snelle reactie. Zodra de modem er weer uit ligt zal ik het nummer bellen. 

Hoi ​@Vincentttt 

Dat is ook het beste moment om te bellen, want dan kan de medewerker gelijk zien waar het nu fout gaat, maar niet het modem gaan resetten voordat je gaat bellen!!
Dus vliegt het modem er weer volledig uit, eerst bellen met de storingsdienst, daarna pas resetten tenzij de medewerker het voor jouw op afstand doet.

Hey Michel, zal ik doen. Bedankt voor de tip. Fijne paasdagen 

Hey Michel, zal ik doen. Bedankt voor de tip. Fijne paasdagen 

Jij ook fijne en gezellige Paasdagen 🥚🥚🐣 toegewenst!!

Had vandaag gebeld. Volgens het systeem is er iets mis met de adapter. Kreeg een sms'je en kon snel een nieuwe adapter aanvragen. Moet zeggen, erg netjes geregeld Kpn. 

Hoi ​@Vincentttt, welkom op onze community! Bedankt voor je terugkoppeling!

Reageer