Skip to main content
Antwoord

Ik moet wifi steeds opnieuw instellen op mijn LG TV

• December 30, 2024
  • 1 reactie
  • 72 keer bekeken

Hallo...ik heb boven een LG tv en de laatste tijd moet ik iedere keer het WIFI wachtwoord invullen om met mijn CDI-card boven te kunnen kijken...Hoe kan dit?? is nooit geweest zo ,maar ik word er wel erg moe van...Ik hoor graag van jullie...Mvg

Beste antwoord door Denise van KPN

Dat is een hele goede vraag, ​@mainwelder829. Eentje waar ik niet direct het antwoord op heb, omdat het verschillende oorzaken kan hebben. Als je dit probleem op jouw televisie hebt, dan zit het probleem waarschijnlijk in de televisie. Maar wat dan precies de oorzaak is, kan ik niet zeggen. Je kunt dit het beste navragen bij LG.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 2, 2025

Dat is een hele goede vraag, ​@mainwelder829. Eentje waar ik niet direct het antwoord op heb, omdat het verschillende oorzaken kan hebben. Als je dit probleem op jouw televisie hebt, dan zit het probleem waarschijnlijk in de televisie. Maar wat dan precies de oorzaak is, kan ik niet zeggen. Je kunt dit het beste navragen bij LG.