Skip to main content
Antwoord

Ik neem mijn internet mee naar adres van mijn ouders, zij hebben Ziggo. Wat gaat de monteur doen?

• May 9, 2025
  • 2 reacties
  • 41 keer bekeken

Ik ben sinds vandaag terug verhuisd naar mijn ouders. Mijn ouders hebben al internet en tv van Ziggo, nu neem ik alleen mijn internet mee naar dit adres. Nu zie ik dat er een monteur langs komt maandag om het aansluit aan te passen. 

Internet van mijn ouders is van Ziggo en die komt uit de muur, glasvezel is vrij. 

Wat gaat de monteur precies doen en welke aansluit punt? 

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Tashana Chanté, de KPN monteur zal de installatie gaan uitvoeren en gebruik maken van de glasaansluiting in de woning. De Ziggo aansluiting zal de monteur verder met rust laten. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• May 9, 2025

Gewoon ... internet aansluiting op glasvezel. Een glasvezelkastje plaatsen. En daar de KPN Box op aansluiten.

Met de apparatuur van Ziggo doet die niets. Dat blijft zo werken zoals het werkt.

Let erop dat je het netwerk van Ziggo en KPN niet met elkaar verbindt. Want dat kan niet. Het moet volledig gescheiden blijven. 2 netwerken naast elkaar krijg je dus.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Tashana Chanté, de KPN monteur zal de installatie gaan uitvoeren en gebruik maken van de glasaansluiting in de woning. De Ziggo aansluiting zal de monteur verder met rust laten.