Skip to main content
Vraag

Ik ontvang graag gratis Wifi-versterkers omdat ik al lang klant ben bij KPN

• April 20, 2026
  • 4 reacties
  • 50 keer bekeken

Ik ben heel lang klant bij kkpn maar nooit een kado ontvangen terwijl nieuwe klanten worden beloond. Ik wil graag wifi versterkers van kpn als dank voor heel lang vaste klant.  Andere klanten ontvangen ook dit. Ik zit ook te denken om van provider te wisselen maar kpn kan mij houden door mij wifi versterkers te geven. 

4 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • April 20, 2026

Beste ​@saimen ik zou ook wel gratis wifipunten willen van KPN, maar dat gaat echt niet gebeuren, ook voor jou niet, dus dat wordt dan overstappen helaas als je zo gebrand bent op een gratis cadeau en chantage is KPN ook niet gevoelig voor.

Als KPN aan alle bestaande klanten gratis wifipunten gaat geven, wordt het een sigaar uit eigen doos, want dan moeten de abo-kosten fors omhoog en ik en meerdere klanten hebben geen zin om meer te betalen omdat andere klanten zo nodig iets gratis willen hebben.

Als je je abonneert op de nieuwsbrief van KPN krijg je regelmatig leuke aanbiedingen.

Ook is er wekelijks op vrijdag een leuke aanbieding voor bestaande klanten.

Leuker kan KPN het niet maken.

rvk01
Slimmerik
  • April 20, 2026

Als je niet onder een lopend contract zit zou je ook gewoon de klantenservice kunnen bellen en vragen of ze jou een aanbieding kunnen doen. Vaak kun je bij het opnieuw afsluiten van een jaar of 2 jaarlijks contract wel wat korting krijgen. Of misschien dat ze je dan wat WiFi punten kunnen verhuren voor (tijdelijk?) €0.

Berteman
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • April 20, 2026

De vraag is of je wifi versterkers echt nodig hebt. 

Je kunt altijd de wifi manager proberen. Als het nodig is, dan wordt er een nieuw modem of Super Wifi punten aangeboden.

Of inderdaad de Klantenservice contacteren en vragen of ze je een aanbod kunnen doen voor het verlengen/vernieuwen van je abonnement. Grote cadeaus, zoals nieuwe klanten die krijgen, worden niet aangeboden.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@saimen, welkom op onze community! Ik zie dat er al goed meegedacht wordt. Gratis Superwifi punten kan ik je helaas niet aan helpen, als je last hebt van slecht wifi hebben we daar wel een handig artikel over: