Skip to main content

Op 30 december zou ik overgaan naar KPN. oude verbinding met vorige provider werd verbroken en na installatie bleek de modem geen internet signaal te krijgen. KPN gebeld en er komt een monteur op 15 januari eerder zou niet kunnen. Groene lampje internet blijft knipperen. Alle 3 de lampjes op het NT kastje zijn wel groen.

Heb een box 12 als modem ontvangen. Bij de glasvezel is de aansluiting vervangen voor een NT box van ZTE.

Stappen al gedaan: Modem naar fabrieksinstelling gereset (meerdere keren)

Ander modem Experiabox V10 geprobeerd maar ook deze geeft de zelfde fout.

Ander NT1 kast je erop gezet maar dat geeft ook geen verandering

UTP kabel vervangen tussen glasvezel kast en Modem.

Na mijn idee ligt het probleem in de Regge fiber pop maar goed alle medewerkers die ik gesproken heb kunnen dat niet laten controleren en nu komt er een monteur voor de installatie thuis kijken op 15 januari. Ben bang dat a;s deze niet op de reggefiber pop naar binnen kan het probleem weer niet opgelost word. 

Het nood pakket stelt niet veel voor de digitenne hebben we in huis geen signaal. De Alcatel mifi box is zwak en kun je de data niet controleren. (App van Alcatel draait op Android 9) 

Wie kan mij helpen regio midden Amersfoort Vathorst

Een monteur kunt u helpen, en die kan blijkbaar pas op 15 januari langs komen. We hebben het in deze periode bijzonder druk door alle nieuwe klanten welke met black-Friday klant zijn geworden.

Als het glasvezel bij u thuis inderdaad vanuit de reggefiber tijd is kan een KPN monteur gewoon in de pop en uw verbinding herstellen. Enkel het glasvezel welke de afgelopen twee jaar is aangelegd beheren we niet en moeten we KPNNetwerk voor aansturen.

​@Ik_Combineer Ik snap dat het druk is alleen konden ze bij KPN niet aangeven wat voor monteur er langs zou komen. Ik hoop een goede KPN monteur met alle kennis van dien en niet een monteur die standaard alleen een modem instelt. Had alleen gehoopt dat er eerder een monteur op de pop locatie kon kijken. Vaak zijn er planners die de monteurs aan sturen en mogelijk is er iets mis gegaan in de pop. Win win situatie. Nu heb ik 2 kinderen zonder TV en internet voor een best lange tijd. Tegenwoordig kun je bijna niet meer zonder. Als je standaard 12 werkdagen moet wachten als je een storing hebt is het lijkt mij niet erg goed geregeld. Al ben ik wel wat gewend heb zelf jaren bij KPN Netwerkbouw gewerkt. Toch bedankt voor uw reactie. 

Reageer