Skip to main content

Ik heb begin deze week mijn verhuizing naar een nieuw adres doorgegeven, mij is bekend dat ik het oude glasvezelkastje moet laten zitten en ik een nieuw kastje krijg welk ik op het nieuwe adres eroverheen moet schuiven en aansluiten.

 

Nu heb ik gelezen das las er van te voren een glasvezelkastje van een andere aanbieder op het glasvezelnetwerk eengesloten was dit problemen met de verbinding van het KPN glasvezelkastje kan veroorzaken. Heeft hier iemand ervaring mee?

Hoi @Pattes, ik heb even gekeken. Verhuizing staat er allemaal goed in. Op het nieuwe adres is inderdaad glasvezel beschikbaar. Heel fijn. Alleen is daar een ander glasvezelkastje aanwezig. Ik zie dat er al een pakket is aangemeld. Daar zitten de juiste producten in met een handleiding over hoe aan te sluiten. Het mag dus niet voor problemen gaan zorgen. Alvast veel succes met jouw verhuizing gewenst!


@Bart_Z

Bedankt voor je antwoord, morgen is de dag van de waarheid, het gkasvezelkastje en modem aansluiten is het eerste wat ik doe zodra ik de sleutel krijg..... 


Begrijp ik heel goed. Kom je er niet uit, dan kun je het beste meteen even bellen met 0800-0402. Kan mijn collega je er doorheen loodsen of actie ondernemen indien nodig. 


@Bart_Z

 

Net aangesloten en het werkt, geen idee over de kwaliteit maar dat komt later... Dank je wel voor je assistentie 


Super!

Mocht er nog iets zijn, horen wij graag weer van je.