Skip to main content

Ik voel me in de steek gelaten door KPN.

heb je van alles aangeschaft, al meer dan 50 jaar bij KPN, kun je een duur abonnement bij derden afsluiten. KPN, waar zijn jullie mee bezig.

Ik overweeg dan nu toch echt over te gaan naar Ziggo.

Goedemorgen @martiny, ik betreur het ten zeerste dat je je in de steek gelaten voelt door KPN. Ik snap alleen niet zo goed wat je precies bedoelt met een duur abonnement afsluiten bij derden; kun je dat nader toelichten?


Hoi @martiny , ik heb niks meer van je vernomen en ga dit topic daarom sluiten. Mocht je toch nog vragen of opmerkingen hebben, laat het me vooral weten!


Als je met Trigion in zee moet gaan dan is dat voor velen een behoorlijke aderlating. In de loop der jaren stel je zo het een en ander samen, camera, verschillende deurcontacten, bewegingsmelder en dan moet je een bon overleggen om eventueel een tegemoetkoming te kunnen ontvangen. Wie bewaard na zoveel jaar de bonnen nog? Zou het niet beter zijn dat KPN een alternatief bied in de vorm van iets waar Zigbee ook mee kan samenwerken, iets van starthome of dergelijks? Heb in iedergeval er wel jaren gebruik van kunnen maken tot mijn voldoening maar dat het eruit ging was wel wat abrupt.


Bedankt voor deze toelichting @martiny. Het wordt me helaas nog steeds niet duidelijk waarom je precies een tegemoetkoming wenst te ontvangen. Trigion staat verder helemaal los van KPN dus ik zie niet zo goed in op basis waarvan je een tegemoetkoming verwacht. Kun je het hele verhaal iets duidelijker uitleggen?


Via KPN Smartlife kreeg ik een mail dat men daarmee stopt. Om de leden wat tegemoet te komen kon men, als men de bon kon overleggen, een tegemoetkoming krijgen voor hetgeen je aangeschaft had in de loop der jaren. Dat bedoelde ik nu. Maar vergeet het verder, ik vond het een prachtig product van KPN en ga nu zelf wat in elkaar knutselen. No hard feelings.

Vriendelijke groet,

Martien


Bedankt nog voor deze extra toelichting @martiny, het is me inmiddels helemaal duidelijk waar je op doelt. Mooi dat je het al die tijd als een prachtig product hebt gezien en hopelijk lukt het je om zelf iets in elkaar te knutselen! Mocht je onze hulp daarbij nodig hebben dan horen we dat graag; daar waar mogelijk denken we graag met je mee :)


Reageer