Skip to main content

Wacht al sinds juni op aansluiting en na heeeel veel bellen krijg ik als antwoord we maken een ticket aan maar verder weinig actie, ben al 30 jaar klant maar dit nog nooit eerder meegemaakt. 

Wacht al sinds juni op aansluiting en na heeeel veel bellen krijg ik als antwoord we maken een ticket aan maar verder weinig actie, ben al 30 jaar klant maar dit nog nooit eerder meegemaakt. Zou zsm iets willen vernemen van kpn

 


Wat zegt deze site over de status van jouw adres? Heb je nu helemaal geen aansluiting?


Ja hoor, glasvezel ook doorgetrokken naar binnen een paar maanden geleden


Enkel een kwestie van alles toegezonden krijgen maar hier krijg ik geen antwoord op


Het kan best zijn dat de andere kant van de kabel nog niet klaar is. Vandaar de vraag wat zegt die site over de status. 


De site zegt dat alles in orde is, monteur ook geweest of er signaal is binnen


Wacht sinds juni 2023 op glasvezel, voor alle stapjes heb ik kpn moeten bellen en diverse tickets aangemaakt. Ik hoor niets als ik niet bel, snap er niets meer van, iemand die het kan fixen ? Of dan maar weggaan bij kpn ?

 

Admin: topics samengevoegd


Hallo @klant100 , wat zegt de postcodecheck bij https://netwerk.kpn.com/ ?

Ik begrijp dat je glas wil omdat je dan hogere snelheden hebt. Wat is nu je maximale snelheid?


Nee alles is al aangelegd en doorgemeten maar krijg geen bericht meer over mijn aansluiting


Kan je dan niet gewoon een glasvezelabonnement aanvragen?


 


Dat is al lang geleden aangevraagd, vandaar mijn bericht. Klantenservice maakt enkel tickets aan 


Als je glasvezel krijgt/bestelt, dan stuurt KPN een zwart kastje op dat je over die witte moet schuiven/klikken. Daarna zou het al kunnen werken, nog even los van wat de status is van je postcodedcheck.


Dat is al lang geleden aangevraagd, vandaar mijn bericht. Klantenservice maakt enkel tickets aan 

Micchien handig om dan in je profiel alvast je privé-/abonneegegevens in te vullen. Dan kan een medewerker hier op het forum eens meekijken.


Dan ga ik dat even doen en kijken of dat kastje eindelijk mijn kant op komt


@klant100  Op 8-1 is er een sms/mail naar jou gestuurd met het verzoek een bepaald nummer terug te bellen. Heb jij dit gedaan?

Zij kunnen het beste uitleggen waarom er vertraging op de oplevering van de glasvezellijn zit. 


Ja daarop is teruggebeld, meneer gekeken voor signaal wat in orde was vandaar mijn vraag


Vandaag eindelijk een bericht van kpn dat er een monteur komt 🤗


Wat fijn om te lezen! Voor wanneer is er een afspraak gemaakt?