Skip to main content

Ik wil chatten met een medewerker, niet bellen of community

Hallo ​@Jessy1978Kids5 ,

De chat bestaat al een paar jaar niet meer. 

Je kunt voor direct contact met een KPN medewerker, contact opnemen via de telefoon, facebook of X.  De klantenservice is te bereiken op doordeweekse dagen tussen 8.00 en 18.00, op zaterdag tot 17.00. (Voor alleen storingen is er wel een 24/7 bereikbaarheid.)

Tegenwoordig kun je ook op afspraak teruggebeld worden. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt.

Als aanvulling op het bericht van ​@Noordzee:

Je bent natuurlijk ook altijd van harte welkom om jouw vraag hier te stellen! De Community denkt graag met je mee.

Vind ik dus niet helemaal, als het gaat om persoonlijke dingen. Maar goed daar denkt iedereen anders .

En als de chat het niet doet , dat je toch geen medewerker te spreken krijgt op de chat waarom is het er dan? 

Juist veel mensen willen iemand spreken en niet de chatbot. En niet iedereen kan bellen ook . Zijn ook genoeg mensen die doof zijn.

Dus misschien toch een idee om de chat weer met medewerker te doen. 

En niet iedereen kan bellen ook . Zijn ook genoeg mensen die doof zijn.

Daarvoor heb je de Teletolk: 

De vraag is om per tekst te kunnen communiceren met een bedrijf, als klant zijnde. Deze vraag komt regelmatig langs hier.

oa hier :
https://community.kpn.com/facturen-administratie-en-acties-125/klacht-indienen-per-e-mail-niet-mogelijk-617057?postid=1966419#post1966419

Ik snap de wens om schriftelijk contact te kunnen hebben. Dat kan via de KPN Community, Twitter/X of Facebook. De chatbot is er om mensen digitaal verder te helpen. Wil je dan toch persoonlijk contact, dan kan je een belafspraak inplannen of contact zoeken via 1 van de andere wegen.

Ik snap de wens om schriftelijk contact te kunnen hebben.

Dat is al mooi.

Dat kan via de KPN Community,

Dit forum dus, maar dat is openbaar, dat wil niet iedereen / niet altijd handig.

Dan moet een ieder zich daar verplicht eerst aanmelden (cq toe verlagen) dat kan toch niet waar zijn !
Valt dat binnen de regels van kunnen communiceren met een (nederlands) bedrijf ?

En als men bij kpn dus blijkbaar wel een persoonlijk bericht kan/wil ontvangen en er op reageren waarom dan niet rechtstreeks bij (communicatie bedrijf) kpn ?

Dit zijn de manieren om contact met ons op te nemen. Ik kan het niet anders maken.

Reageer