Skip to main content

Ik wil een compliment geven aan de KPN monteur Jeroen zijn achternaam weet ik niet maar hij woont in Purmerend.

wat een geweldig werk heeft deze meneer verricht ik woon in het buitengebied en kreeg een nieuwe 4g modem en toen begon de ellende verkeerde modem opgestuurd na een telefoontje weer een verkeerde modem opgestuurd en zo kan ik nog wel even verder gaan maar zou een Monteur komen om het aan te sluiten Jeroen kwam hier de eerste keer en zag dat niet de goeie apparatuur was geleverd hij heeft alles opnieuw besteld wat nodig was en is later weer teruggekomen .Jeroen is hier twee keer langs geweest de afgelopen weken en heeft hier geweldig werk verricht we hebben een hele snelle verbinding waar ik alleen maar van kon dromen. Wat een geweldige meedenkende aardige behulpzame monteur is dit

Wat een mooie reactie! En voor het nemen van de moeite om kenbaar te maken hoe tevreden je bent over deze monteur, zeg ik, geweldig 😊 

Hopelijk kan een KPN-medewerker je compliment doorgeven aan monteur Jeroen! 


Dat hoop ik!


Hi @Vetsma, wat een heerlijk bericht om te lezen 😊

Ik kijk graag of ik jouw bericht bij de juiste monteur kan bezorgen 😃 Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Zoveel mogelijk ingevuld.

alvast bedankt groetjes Yvette 


Bedankt @Vetsma, ik heb de monteur gevonden en heb jouw compliment naar hem doorgestuurd 😃


Wat geweldig heel erg bedankt voor het uitzoeken welke monteur het was


Wauw, het is gelukt! Je bent geweldig @Maja_ 😊


Dank voor het compliment @Raspberry 😊


@Maja_ Graag gedaan hoor en ik vind dat het ook gezegd mag worden 😊


Vandaag is de monteur Hako van KPN bij ons geweest om een glasvezelverbinding aan te leggen. Wat een geweldige monteur is hij.

heel deskundig, zeer behulpzaam en super vriendelijk. Wij dragen hem voor voor de titel: De beste KPN monteur in 2024.

 


Ere wie ere toekomt. Wat een fantastisch bericht @marange917 🤗


Vandaag is de monteur Hako van KPN bij ons geweest om een glasvezelverbinding aan te leggen. Wat een geweldige monteur is hij.

heel deskundig, zeer behulpzaam en super vriendelijk. Wij dragen hem voor voor de titel: De beste KPN monteur in 2024.

 

Hi @marange917, wat een mooi bericht om te lezen! Ik wil je bericht graag onder de aandacht brengen van de betreffende monteur 😃

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? 😊