Skip to main content

Ik wil een V 10 modem kopen, aangezien ik daar mee wel het 2.4 WiFi netwerk en het 5 g WiFi netwerk een eigen WiFi naam kan geven.

 

wat doe ik dan met de v10 a modem wat nu in de meterkast staat? 
 

Daar gewoon lekker laten staan. Als die daar in de weg staat, dan zet je hem ergens anders neer. Vanwaar de vraag? Bent u bang dat u slapeloze nachten krijgt van een ongebruikte Experiabox in huis? 🤔

Heel veel mensen hier op het forum zouden maar wat graag een tweede Experiabox willen als reserve.


Bedoelde meer of ik deze in kan ruilen bij KPN voor bijvoorbeeld korting op die V 10 die ik wil kopen 

 


Bedoelde meer of ik deze in kan ruilen bij KPN voor bijvoorbeeld korting op die V 10 die ik wil kopen 

Nee. Dat kan niet. Sowieso is het überhaupt al helemaal niet de bedoeling om zelf een Experiabox aan te schaffen. KPN faciliteert dat niet. Alleen voor zakelijke klanten is die mogelijkheid er onder bepaalde omstandigheden. Voor particuliere klanten is niet de bedoeling.

Ik denk overigens dat u beter een fritzbox kunt kopen... Maar ook daarbij geen korting of geld terug ofzo. Dat kun je echt wel vergeten.


Dankjewel Nick, de fritzbox kende ik nog niet. 
 

al 2 weken bezig met KPN, die me maar niet konden helpen. Steeds probeerde ze een v12 modem voor me te bestellen wat steeds afgewezen werd. 
 

Ik begrijp dat ik met de Fritzbox wel het 2.4 en het 5 WiFi netwerk elke een eigen naam kan geven en dat je daar ook nog makkelijker WiFi versterkers aan kunt hangen.

 

 


waarom koop je niet gewoon een accespoint dat wifi kan scheiden. 

 

als je een fritzbox koopt. en daar ook weer versterkers op zet…. dan is je resultaat hetzelfde als dat je gewoon meteen paar nieuwe accespoints aanschaft 

 

en waarom zou je de 2 netwerken willen scheiden. als je dat doet dan gaan de apparaten minder makkelijk schakelen tussen 2.4 en 5 tenzij dat de bedoeling is natuurlijk. 

maar kan ook weleens hinderlijk zijn 

 


Als je voor de fritzbox kiest, en daar ook versterkers bijneemt van hetzelfde merk, dan werkt dat heel mooi samen. Alles wat je instelt op de fritzbox word automatisch overgenomen door de versterkers. Het kost wat, maar dan heb je ook wat.


Reageer