Omdat ik GEEN glasvezel wil , wordt mijn abonnement stop gezet!?
Als er in jouw wijk glasvezel door KPN aangelegd wordt en je wilt op koper aangesloten blijven, blijf je aangesoten tot het moment dat KPN koper af gaat sluiten, in de regel ongeveer 3 jaar na activatie glasvezel in de wijk.
Ruim voor de afsluitdatum van koper wordt je nog diverse malen door KPN er aan herinnerd dat je over kunt/moet stappen naar glas, geef je daar definitief geen gevolg aan wordt jouw aansluiting op koper definitief afgesloten
Ja. Op de lange duur wel ja. U moet over naar glasvezel als dat mogelijk is. En met "mogelijk" word bedoeld: als het mogelijk is glasvezel bij u in huis te krijgen.Â
Misschien vind u dat glasvezel op de verkeerde plek in huis aangelegd word. Dat is op de lange duur geen argument.Â
Hi
Ik zie dat anderen je al uit hebben gelegd dat we ons oude, onderhoudsintensieve kopernetwerk op den duur wel uit gaan zetten in de gebieden waar glasvezel uit is gerold.
Mag ik vragen naar de reden van je weigering? Gaat het zoals Nick oppert om de plaatsing van je aansluiting? Of ben je bang dat het duurder zal zijn? (dat is niet het geval, je signaal krijgen via de glasvezellijn kost niks extra!)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.