Skip to main content

Wij zijn recentelijk verhuisd naar een woning waar de vorige bewoner geen toestemming lijkt te hebben gegeven voor de aanleg van glasvezel. Volgens KPN netwerk geen probleem, ze zijn 6 oktober langsgekomen. Volgens hun informatie zou de kabel buiten bij onze meterkast moeten liggen. Helaas hebben ze de kabel niet kunnen vinden. Daarna gezocht aan het begin van de tuin (voortuin is circa 15 m diep): helaas ook niet gevonden. Daarna kwamen ze met de opmerking dat deze dan aan de overkant van de straat onder de stoep zou moeten liggen. Dit mochten zij niet aansluiten, vanwege andere leidingen onder de weg. Er moest een graafploeg komen.

Prima.. maken we een andere afspraak.. de dinsdag erna iemand te pakken gekregen en ze zouden donderdag 12 oktober komen. Ben heel de dag thuis geweest, heb niemand gezien. Dus smiddags maar even bellen: “we zijn de graafploeg kwijt, we weten niet waar ze uithangen. De uitvoerder belt u op om het zsm op te lossen.” De uitvoerder moet vandaag nog terugbellen…

Inmiddels bij KPN Netwerk een klacht neergelegd en gisteren doorverwezen naar een case manager (escalatie). Helaas nog niets van vernomen.

Is er hier iemand die zou kunnen helpen om de glasvezelkabel daadwerkelijk in onze meterkast te krijgen? Ik kan alle hulp gebruiken.

 

Is er hier iemand die zou kunnen helpen om de glasvezelkabel daadwerkelijk in onze meterkast te krijgen? Ik kan alle hulp gebruiken.

Helaas niet, nee. Dit forum is van de provider kpn en niet van KPN Netwerk en die hebben, anders dan dezelfde moedermaatschappij, verder niets met elkaar te maken, om ervoor te zorgen dat de provider kpn geen enkel voordeel heeft dan andere providers op KPN Netwerk. De aanleg van kabels valt onder KPN Netwerk en daar heeft de provider kpn verder geen bemoeïenis mee. 


Heeft KPN Netwerk ook een forum?


vziw niet maar @Ward_ is kpn netwerk medewerker


Hoi @BiGRON_NL .  Daar kan ik je helaas niet bij helpen.  KPNNetwerk heeft een website en contactmogelijkheden:

https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/

Ik hoop dat ze het snel voor je kunnen oplossen!