Skip to main content

nieuwe klanten krijgen leuke aanbiedingen, ik heb vrij recent ruim week zonder internet  en tv gezeten wil graag xtra wifi punt

Die kun je in de lokale KPN winkel kopen, of in de KPN webshop, eventueel met korting via de wifimanager @CMEN .

Gratis weggeeven doet KPN niet.

Je kunt wèl een vergoeding krijgen voor niet-geleverde diensten gedurende een bepaalde periode, maar dat kun je pas aanvragen als de storing weer voorbij is.

 

 


nomen nominandum is mij allemaal bekend maar KPN hoort daar na te handelen en niet achteraf te hoeven vragen


nomen nominandum is mij allemaal bekend maar KPN hoort daar na te handelen en niet achteraf te hoeven vragen

Je moet dit zelf doen via: 
https://www.kpn.com/service/vergoeding-thuis-abonnement.htm
Zoals @Nomen Nominandum al vertelde, je zal het moeten kopen de SuperWiFi. Voor niks gaat de zon op!


Goedemorgen @CMEN en welkom hier op ons forum!
Storingen komen nooit gelegen en ik kan me indenken hoe lastig het was om een week lang zonder diensten te zitten. Voor deze storing kun je via onze website een vergoeding voor aanvragen. Helaas is het niet mogelijk om vanwege een storing een gratis Super wifi punt te ontvangen, het spijt me. Deze kun je uiteraard wel gewoon bestellen via onze website.