Skip to main content

Hoi

Is het mogelijk om een monteur te laten komen als ik ga verhuizen? Ik wil het sowieso niet zelf proberen want mijn ouders hebben allebei al gehadĀ  dat het installeren niet lukte ivm bepaalde draden en werk in de wijkkast en we weer moesten wachten op de monteur. Mijn ouders moesten toen bij mij tv kijken en andersom ik ook bij hun na een verhuizing. Ik wil dit niet nog eens

Tevens zag ik in de meterkast een losse varkenssnuit aan de wand bengelen maar wel een stekker in de meterkastĀ en in de woning zelf een varkenssnuit. Woning is van 1985. Vorige bewoner had ziggo ( zag ik aan de geadresseerde reclame)

Ā 

Ā 

Ā 

Ja daar kun je gewoon voor kiezen bij doorgeven van verhuizing toch? Is ook kosteloos.

Monteur vernieuwd waar nodig gelijk de aansluiting.Ā 

Waarschijnlijk zit de rechter lasdop nu in die meterkast, evt met draden en doosjes eraan.

Monteur maakt daar de 2e aansluiting van.

Ā 

Ā 


Dank voor het antwoord.

Ik realiseer mij eigenlijk nu pas dat de meterkast buiten de woning zit en er zit wel een slot op. 4 meterkastdeuren op 1 rij

Ik kanĀ  dan geen hdmi kabel door de voordeur doen voor de tv.Ā  Ik heb wel 1 smart tv met kpn app. Maar ook 1gewone.

Het zal toch echt in de woonkamer moeten.


Dan dient ook die binnenbekabeling nagekeken te worden. Modem kan dan aan de muuraansluiting, en itv kan weer op het modem.


En hoe moet dat straks met glasvezel dan? DanĀ moet de modem weer in de meterkast?


En hoe moet dat straks met glasvezel dan? DanĀ moet de modem weer in de meterkast?

Nee, dat kan op dezelfde manier. Alleen het type kabel zal anders moeten wezen. Maar die kan vast wel vervangen worden als het zover is.