Skip to main content

Beste KPN

 

Ik heb mijn modem al 4 jaar geleden en dit modem geeft heel weinig wifi en intrnet, mijn modem is Experia Box v10, dus ik wil graag vervangen.

 

Met vriendelijke groet,

M. Anouti 

Dat modem is nog hardstikke goed. Het word zelfs nog aan nieuwe klanten uitgegeven. Hij zou nog makkelijk 10 jaar mee moeten kunnen.

Heeft u de WiFi manager al eens gedaan? 


@M Anouti Welkom op het forum. 

In dit geval ben ik het helemaal eens met wat @Nick83  hierboven zegt, De V10 is inderdaad een goed modem dat nog gewoon uitgegeven door ons. 

Dat modem is nog hardstikke goed. Het word zelfs nog aan nieuwe klanten uitgegeven. Hij zou nog makkelijk 10 jaar mee moeten kunnen.

Heeft u de WiFi manager al eens gedaan? 

Ook zijn tip om de Wifi Manager te doorlopen is een goede, heb je dit al eens gedaan? 


Beste,

Bedankt voor u reactie Nick, ik begrijp u wel maar de probleem is dat dit modem is paar maanden geleden krijg ik probleem met dit modem, want elke week gaat van zelf restarten en dit gebeurd 3 tot 4 keer per week, want mijn neef heeft hem uitgevallen op de ground, dus als krijg ik nieuw modem dan zijn jullie topper nogmaals Bedankt voor u reactie.

Grotjes Anouti


@M Anouti Zou je dan voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit is gelukt? 

Dan kan ik de lijn doormeten en mocht er inderdaad iets met het modem aan de hand zijn kan ik hem eventueel vervangen! :)