Skip to main content
Beantwoord

Ik wil graag een nieuw modem omdat mijn Box 12 kapot is

• November 23, 2025
  • 5 reacties
  • 95 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik wil een nieuwe modem omdat mijn KPN Box 12 modem kapot is. Het rode lampje brandt, de groene lampjes knipperen en daarna blijft het rode lampje aan. Ik weet zeker dat mijn modem kapot is. Kunt u een nieuwe modem opsturen?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hi ​@ErdalArslan. Welkom op de community! Dat klinkt niet goed. Als het rode lampje blijft branden, kan er ook iets mis zijn met de verbinding. Heb je al contact opgenomen met de klantenservice? Zij kunnen kijken of de modem echt kapot is en eventueel een nieuwe opsturen. Als er iets mis is met de verbinding, helpen ze je daar ook bij.

Check waarom je geen internet hebt | KPN

5 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 23, 2025

Ik wil een nieuwe modem omdat mijn KPN Box 12 modem kapot is. Het rode lampje brandt, de groene lampjes knipperen en daarna blijft het rode lampje aan. Ik weet zeker dat mijn modem kapot is. Kunt u een nieuwe modem opsturen?

• November 23, 2025

Hi ​@ErdalArslan ,

Je kunt het beste 0800-0402 bellen en 'storing' inspreken.

• November 23, 2025

Nee dat gaat zomaar niet. Niet via dit forum. Dit is een klant-helpt-klant forum. Voor een storing moet je KPN bellen: 0800-0402. Een KPN medewerker bepaald dan wat er gaat gebeuren en of je een ander modem krijgt.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • November 23, 2025

Via de MijnKPN-app kun je ook de storing opgeven en wordt er real-time naar een oplossing gezocht. ​@ErdalArslan 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 25, 2025

Hi ​@ErdalArslan. Welkom op de community! Dat klinkt niet goed. Als het rode lampje blijft branden, kan er ook iets mis zijn met de verbinding. Heb je al contact opgenomen met de klantenservice? Zij kunnen kijken of de modem echt kapot is en eventueel een nieuwe opsturen. Als er iets mis is met de verbinding, helpen ze je daar ook bij.

Check waarom je geen internet hebt | KPN