Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb vanmiddag ruim 1,5 uur geprobeerd om mijn WiFi verbinding te verbeteren in de tuin.

Wanneer ik 1 voet over de drempel stap, valt de verbinding weg. Erg vervelend wanneer je in je tuin ook wil genieten van een film of muziek. 
pik heb verschillende keren de WiFi manager proberen uit te voeren maar dit gaat ook op WiFi waardoor de check niet helemaal uitgevoerd kon worden. 4 keer opnieuw contact gehad met iemand van de chat service maar ook deze valt weg zonder WiFi.

Twee medewerkers van de chat service gaven aan dat wanneer ik 3 keer heb geprobeerd om de WiFi te meten en deze blijkt niet goed te zijn dat je dan een gratig WiFi versterker opgestuurd krijgt. 
Nadat ik het beu was om weer al mijn gegeven door te geven voordat je in contact kan komen met een chatmedewerkster, heb ik de telefoon gepakt en heb ik iemand anders van de klantenservice aan de lijn gehad.

Hij gaf aan dat ik een wifiversterker zou moeten KOPEN en dat het probleem dan verholpen zou zijn.

Toen ik aangaf dat ik iets anders vernomen had van de chatmedewerkster zou hij een aantekening maken maar hij bleef aangegeven dat hij niet wist dat er WiFi versterkers opgestuurd zouden mogen worden. Ook gaf hij aan dat ik een screenshot zou door kunnen sturen van het gesprek maar doordat de WiFi wegvalt, komt heel het gesprek te vervallen en heb je dus ook geen screenshot kunnen maken....

Ik neem aan dat wanneer je al een hele poos 62,50 per maand betaald dat je ook buiten gebruik kunt maken van het WiFi netwerk. En als dat niet blijkt te werken dat er dan een goede service is en niet twee verschillende verhalen. 
 

Ik hoop dat dit probleem snel opgelost gaat worden en ik ook in de tuin WiFi bereik krijg.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Welke experiabox heb je

Als dit een hele oude is kun je deze vaak omruilen

De kpn wifi tool geld alleen voor binnen huis

ga dan op een plek staan binnen huis

zeg in ieder geval dat het niet om buiten huis gaat je kunt bv de meting even op zolder badkamer enz. doen

En je word hier vast verder geholpen door een kpn webcare

Hun lossen vaak problemen netjes op

Even geduld het is weekend

 


Bedankt voor je reactie.

Ik blijf nog even wachten op een reactie want ik heb nog niks van KPN vernomen.


Als u een buitenkraan wil verwacht u dan ook dat uw waterbedrijf deze gratis aan komt leggen? Nee he? Waarom moet KPN  dan wel gratis voor Wi-Fi zorgen in dezelfde tuin?


Als u een buitenkraan wil verwacht u dan ook dat uw waterbedrijf deze gratis aan komt leggen? Nee he? Waarom moet KPN  dan wel gratis voor Wi-Fi zorgen in dezelfde tuin?


beetje rare vergelijking een waterbedrijf gaat echt geen kraan installeren

dit doet normaal een installateur of loodgieter

@Joep1965  in sommige gevallen kun je 1 of 2 stuks gratis experia wifis krijgen bij slechte wifi in huis

waarom zou @JBuijs hier geen gebruik van kunnen maken en andere klanten wel


Hi @JBuijs, welkom op het Forum! Goed dat je ons hebt gevonden. Nu moet ik heel eerlijk zeggen dat we wifi in de tuin in de basis niet ondersteunen. De Wifi Manager is bedoeld voor alle hoeken en gaten binnen in huis. Dat neemt niet weg dat ik wel met je mee wil denken om hopelijk zo toch een oplossing te vinden!

Wat betreft de Wifi Manager kun je deze het beste doen op een punt waar je nog wel net wifi hebt. Zo kun je dit signaal eerst verbeteren, waardoor ja daarna steeds een stukje verder kunt testen en verbeteren. Hoe is de wifi in huis verder?

Kun je daarnaast je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Het gaat dan in ieder geval om de naam op jouw contract, geboortedatum, postcode en huisnummer. Dan kijk ik hier ook met je mee.


Jammer dat ik geen reactie meer van je heb gezien, @JBuijs. Mochten we je in de toekomst nog kunnen helpen met de wifi binnenshuis, dan weet je ons te vinden!