Skip to main content

Ik wil graag mijn ip adres veranderen. Ik heb een static router, dus ik kan het zelf niet veranderen. Ik krijg meerdere ddos aanvallen tijdens gamen door dezelfde persoon. Ik weet ook wie, maar er valt verder weinig aan te doen. Dit hoeft ook niet van mij, zolang mijn ip adres maar veranderd wordt. Dan kan ik weer normaal gamen 😊.

 
Met vriendelijke groet,

Rik van Rootselaar

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

KPN zal jouw IP adres niet veranderen vanwege een DDoS aanval.

Als je weet wie achter die DDoS aanval zit en dat ook kunt bewijzen dan moet je aangifte gaan doen want het uitvoeren van een DDoS aanval is strafbaar.


KPN zal jouw IP adres niet veranderen vanwege een DDoS aanval.

Als je weet wie achter die DDoS aanval zit en dat ook kunt bewijzen dan moet je aangifte gaan doen want het uitvoeren van een DDoS aanval is strafbaar.

Het is normaal dat een provider wel mijn ip adres veranderd op aanvraag, niet waar? Ook is het onmogelijk om het te bewijzen.


Wat zou ik anders moeten doen, ik verlies honderden euros in spullen door de ddos-aanvallen. Ik kan niet op een vpn gaan want dat heeft deze server geblokkeerd.


Het is normaal dat een provider wel mijn ip adres veranderd op aanvraag, niet waar? 

Nee, dat is niet normaal. IP adressen worden vrijwel nooit gewijzigd en in ieder geval niet voor een DDoS aanval.


Het is normaal dat een provider wel mijn ip adres veranderd op aanvraag, niet waar? 

Nee, dat is niet normaal. IP adressen worden vrijwel nooit gewijzigd en in ieder geval niet voor een DDoS aanval.


Genoeg vrienden die een geleaked ip adres hebben van andere providers die hem met 1 telefoontje veranderd hebben. Als kpn niet mijn ip adres wilt veranderen dan zal ik verwisselen van providers overwegen


Als kpn niet mijn ip adres wilt veranderen dan zal ik verwisselen van providers overwegen

Daar zit dan niets anders op.


Je kunt de - vermeende - DDOS-aanval melden bij abuse@kpn.com; wellicht dat zij iets voor je kunnen betekenen, zie ook "wat doen wij voor veilig internet".


Hallo @1dn Bijzonder vervelend dat je daar last van hebt, maar zoals je forumgenoot Wjb al aangeeft kunnen we je IP-adres niet wijzigen. Henk geeft een goede tip. Hopelijk kun je daarmee uit de voeten!


Reageer