Skip to main content
Beantwoord

Ik wil graag telefonisch contact met een KPN medewerker over wegvallende wifi maar dit is praktisch onmogelijk

• February 28, 2020
  • 2 reacties
  • 123 keer bekeken

Ik heb last van wegvallende en trage wifi. Via de site worden er tal van oplossingen aangedragen die het probleem niet oplossen. Continu wordt ik doorverwezen om een wifi check te doen echter dit werkt niet en door mijn wegvallende wifi kan hij deze niet afronden. Nu is het gewoon niet mogelijk om hier een KPN medewerker telefonisch over te spreken. Dit is echt super frustrerend!

Beste antwoord door Joep1965

Gelukkig heeft u het forum gevonden waar tientallen mensen u willen en kunnen helpen. Mensen met jarenlange ervaring. Dus brandt maar los.  Welke problemen ervaart u, welke experiabox heeft u, werkt het bekabeld wel goed?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 28, 2020

Gelukkig heeft u het forum gevonden waar tientallen mensen u willen en kunnen helpen. Mensen met jarenlange ervaring. Dus brandt maar los.  Welke problemen ervaart u, welke experiabox heeft u, werkt het bekabeld wel goed?

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hi @Sander923498r27395, welkom op het forum, hoewel de aanleiding minder leuk is.

Er is geen reactie meer gekomen op het bericht van @Joep1965, ik hoop dat dit inhoudt inmiddels toch iemand hebt gesproken!