Skip to main content
Beantwoord

ik wil korting

  • February 15, 2020
  • 19 reacties
  • 372 keer bekeken

Beste,

Ik ben al jaren klant maar iedere nieuw klant krijgt korting, waar om de bestaande klant ook niet.  Moet ik eerst opzeggen en dan weer terug komen voordat ik korting krijg??? 

Ook zou ik graag in aanmerking komen voor de superwifi want de box haalt bij ons de 2e verdieping niet eens in een huis met houten vloeren .

Ik hoor graag van u.

Gr Leo Hoogwerf. 

Beste antwoord door Erwin van KPN

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, laat het weten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

19 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 15, 2020

Nou dan krijgt u slecht nieuws. Korting wordt er gelukkig niet gegeven aan vaste klanten. Om nieuwe klant te worden moet u eerst 6 maanden geen klant zijn en de super Wi-Fi is een welkom aanbieding voor nieuwe klanten. Als de prijs voor u belangrijk is kunt u het beste ieder jaar overstappen naar een andere provider. U kunt de wifi tuner doen. Die heeft soms een leuke verrassing.https://www.kpn.com/internet/wifi/tuner.htm#/login


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • February 15, 2020

Beste,

Ik ben al jaren klant maar iedere nieuw klant krijgt korting, waar om de bestaande klant ook niet.  Moet ik eerst opzeggen en dan weer terug komen voordat ik korting krijg???

Dat is een prima idee. Wel eerst minimaal 6 maanden naar een andere provider toe, anders haalt het niets uit.

Ook zou ik graag in aanmerking komen voor de superwifi

Nieuwe klanten krijgen of korting, of SuperWifi's. Niet alletwee. KPN is geen filantropische instelling die zomaar van alles gratis weggeeft.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 15, 2020

Je betaalt anders er al genoeg voor!. Ook voor internet !! Op je telefoon moet je ook al voor betalen 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 15, 2020

We gaan even rekenen. Stel kpn geeft alle vaste klanten super Wi-Fi versterkers.  Stel dat de kostprijs van die dingen € 50,00 is. Dat is dus 2 miljoen maal € 50,00 dat is dus vreselijk veel geld. U snapt toch ook wel dat kpn dat nooit kan betalen.


Muziekliefhebber1975
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3

Je betaalt anders er al genoeg voor!. Ook voor internet !! Op je telefoon moet je ook al voor betalen 

Je hoeft toch geen internet op je telefoon? Dat is een keuze. Als men dat wil kost dat geld.

KPN is niet de goedkoopste dus je zou elders kunnen zoeken voor een alternatief. Of dat beter is kan ik niet garanderen.


Erwin van KPN
Moderator

Hoi @Leo H . Welkom op het forum.

Die superwifi aanbieding is alleen voor nieuwe klanten. Maar als jij problemen hebt met je huidige wifi wil ik daar graag bij  helpen.

Heb jij de wifi manager al doorlopen?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 19, 2020

Ja dat doe ik best vaak, helpt even en daarna zakt de snelheid weer weg.

Ik heb ook de WiFi repeaters geprobeerd maar dan heb ik te weinig snelheid in de woonkamer

Ik sta open voor suggesties.

gr Leo

 


Erwin van KPN
Moderator

Je hebt wifi repeaters? Zijn dat die zwarte kastjes? Die je bedraad moet aansluiten?  Zo ja, hoeveel heb je daarvan?

 


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 4, 2020

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, laat het weten.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 4, 2020

@Erwin_ ik heb je laatste bericht niet gezien maar ja het zijn die zwarte kastjes die je moet bedraden.

Als ik die aansluit heb ik te weinig Wi-Fi beneden iets van 30mb haalt dat kastje maar, zou graag een andere oplossing zien.  


Erwin van KPN
Moderator

Wat kan jouw lijn voor snelheid aan, @Leo H ? 30Mbit is namelijk een hele werkbare snelheid waarmee je in feite alle mogelijke internetdiensten zonder problemen mee kunt laten draaien.

 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 4, 2020

@Erwin_  wij zijn met 3 personen en alles draait hier op wifi als wij allemaal beneden en bezig zijn valt de wifi weg van mijn stereo. En het lijkt wel of het weg ebt 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • March 4, 2020

Hoe snel is uw internet verbinding? Kan zomaar zijn dat er überhaupt niet meer dan 30 mbit binnen komt bij u. Wat zegt Fourstack over uw adres? 

https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl


Erwin van KPN
Moderator

Ik ben ook wel benieuwd naar wat er binnenkomt, @Leo H . Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Dan meet ik de lijn gelijk door.

Je noemt je stereo. Wat is dat precies? En hoe moet ik mij de storing voorstellen als het gebeurt? Gaat je muziek haperen? Heb je misschien een sonos installatie ?

 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 5, 2020

Ik heb alles ingevuld, mijn internet beneden is op dit moment goed (74mb) maar boven op de 1e  heb ik echt een slechte verbinding en op de 2e gewoon bijna niets,

De vloeren zijn van hout, ik heb zelf een router tussen geplaatst. 

 Er komt via dsl 111mb binnen. 


Erwin van KPN
Moderator

Waar heb je die router staan en hoe is die aangesloten?

Nog een kleine tip: Als jij van die zwarte versterkers van ons hebt is het raadzaam om op beide verdiepingen één van die kastjes te zetten. Uiteraard bedraad.

De versterker neemt namelijk het wifi signaal van de experiabox over en dus is het belangrijk dat er één versterker in de buurt van het modem blijft staan. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 7, 2020

Dat heb ik al geprobeerd maar dan is de wifi snelheid te laag,

Ik heb nu de router op de 2e verdieping staan bedraad.

Kpn maakt reclame met super snel wifi,

maar alleen voor nieuwe klanten 🤬 zou ik zeggen.

Bestaande klanten bekijken het maar ??

Zeer teleustellend  

 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • March 7, 2020

Wat voor router is dat die u er zelf bij gezet heeft? U heeft toch niet de Experia WiFi van de eerste verdieping achter deze router geplaatst? De Experia WiFi op de begane grond heeft u in de woonkamer staan?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 7, 2020

Experia staat op de bgg dlink op de 2e verdieping