Skip to main content
Antwoord

Ik wil mijn 4G modem omruilen zodat ik een buitenantenne kan aansluiten

• January 25, 2025
  • 8 reacties
  • 168 keer bekeken

Hendrik Jan ten Cate
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Geachte heer/mevrouw,

Wij maken gebruik van een 4G-modem, aangezien we in het buitengebied wonen en afhankelijk zijn van deze oplossing voor onze internetverbinding. Om de ontvangst verder te verbeteren, willen we graag een buitenantenne aansluiten. Helaas blijkt dat ons huidige 4G-modem geen aansluiting voor een buitenantenne heeft.

Ik heb al meerdere keren contact opgenomen met de klantenservice, maar helaas is mijn vraag tot nu toe niet goed begrepen. Mijn verzoek is simpel: ik wil mijn huidige 4G-modem omruilen voor een model dat wél ondersteuning biedt voor een buitenantenne.

Kunt u mij aangeven hoe dit geregeld kan worden en welke stappen ik hiervoor moet ondernemen?

Alvast hartelijk dank voor uw hulp.

Beste antwoord door Erwin van KPN

Bedankt voor je bericht, Ik heb mijn profiel bijgewerkt.

groeten Hendrik Jan 

Dank. Ik heb een mail gestuurd naar een afdeling die , buiten het geautomatiseerde proces om, hardware kan swappen en/of versturen. 

Het is voor mij ook even afwachten of het verzoek gehonoreerd wordt.  Laat me vrijdag even weten of je al iets gehoord hebt.  Zo niet, dan ga ik verder kijken. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 25, 2025

Dag ​@Hendrik Jan ten Cate, jammer dat je niet begrepen wordt bij de klantenservice. Het is bij sommige medewerkers wellicht onbekend dat er twee types zijn.  Sowieso duidelijk vertellen dat er twee types zijn één met en één zonder afneembare antennes. Misschien dat een moderater iets voor je kan doen. Je hebt nu het modem links op de foto neem ik aan?

Hendrik Jan ten Cate
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Bedankt voor je reactie. Dat klopt, heb nu de modem op de linker foto, weet je toevallig ook het type nummer? 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • January 27, 2025

Hoi ​@Hendrik Jan ten Cate . 

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je tot nu toe niet goed geholpen bent, zeker omdat een goede internetverbinding in het buitengebied zo belangrijk is.

Je verzoek is duidelijk: je wilt je huidige 4G-modem omruilen voor een model dat geschikt is voor een buitenantenne. Ik wil je hier graag mee helpen.

Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?

Hendrik Jan ten Cate
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

groeten Hendrik Jan 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 28, 2025

groeten Hendrik Jan 

Dank. Ik heb een mail gestuurd naar een afdeling die , buiten het geautomatiseerde proces om, hardware kan swappen en/of versturen. 

Het is voor mij ook even afwachten of het verzoek gehonoreerd wordt.  Laat me vrijdag even weten of je al iets gehoord hebt.  Zo niet, dan ga ik verder kijken. 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • February 14, 2025

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat het verzoek is ingewilligd. 

Hendrik Jan ten Cate
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Dag Erwin, het is helemaal goed gekomen, inmiddels draait de nieuwe 4G modem en onze snelheid is er behoorlijk op vooruitgegaan. Bedankt voor de goede hulp!

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • February 15, 2025

Dag Erwin, het is helemaal goed gekomen, inmiddels draait de nieuwe 4G modem en onze snelheid is er behoorlijk op vooruitgegaan. Bedankt voor de goede hulp!

aah, mooi om te lezen. Dan weet ik dat mn collega's ook goed meegedacht hebben.Â