Skip to main content
Beantwoord

Ik wil mijn abonnement bij jullie wijzigen of verlengen, zodat ik een PlayStation 5 kan krijgen; hoe moet dat?

• February 16, 2026
  • 5 reacties
  • 193 keer bekeken

Ik wil mijn abonnement bij jullie wijzigen of verlengen, zodat ik een PlayStation 5 kan krijgen. Hoe kan ik dat doen?

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemiddag ​@Rabea Abdalla , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

De actie waar je op doelt, is een zogenaamde welkomstactie waar iemand die nieuw klant bij ons wordt gebruik van kan maken. Als bestaande klant is het (helaas) niet mogelijk om hier gebruik van te maken. Iedereen die nieuw klant wordt, kan bij de aanvang van het abonnement vaak eenmalig kiezen voor een mooi cadeau of een fikse korting op de abonnementskosten. 

Voor bestaande klanten heeft KPN: Voor Jou. Voor jou bevat leuke extra’s, kortingen en inspiratie. Het hele jaar door. Ben je benieuwd? Je vindt het allemaal in de MijnKPN app! Ik begrijp dat dit niet het antwoord is waar je op had gehoopt maar hoop desondanks wel dat je met deze informatie weer waar je aan toe bent! En mocht je nog verdere of aanvullend vragen hebben, laat het dan ook vooral weten!

5 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 16, 2026

Beste ​@Rabea Abdalla , dat kan niet, dat aanbod geldt alléén voor nieuwe klanten en dat ben jij niet.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 18, 2026

Goedemiddag ​@Rabea Abdalla , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

De actie waar je op doelt, is een zogenaamde welkomstactie waar iemand die nieuw klant bij ons wordt gebruik van kan maken. Als bestaande klant is het (helaas) niet mogelijk om hier gebruik van te maken. Iedereen die nieuw klant wordt, kan bij de aanvang van het abonnement vaak eenmalig kiezen voor een mooi cadeau of een fikse korting op de abonnementskosten. 

Voor bestaande klanten heeft KPN: Voor Jou. Voor jou bevat leuke extra’s, kortingen en inspiratie. Het hele jaar door. Ben je benieuwd? Je vindt het allemaal in de MijnKPN app! Ik begrijp dat dit niet het antwoord is waar je op had gehoopt maar hoop desondanks wel dat je met deze informatie weer waar je aan toe bent! En mocht je nog verdere of aanvullend vragen hebben, laat het dan ook vooral weten!

• Nieuwkomer
  • February 18, 2026

Hi Jan,

Dus ik kan beter mijn abonnement opzeggen en daarna een nieuw abonnement afsluiten?

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 18, 2026

Als je dat op naam van een eventuele partner doet kan dat inderdaad. Om in aanmerking te komen voor de nieuwe klantbonus moet je minimaal 6 maanden geen klant zijn geweest. 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 18, 2026

Hi ​@Lecanard 

Als bestaande klant kan je hier geen aanspraak op maken. Het is een welkomstcadeau, bedoeld voor nieuwe klanten om ze over te halen naar KPN over te stappen.

Als bestaande KPN klant opzeggen en meteen een nieuw abonnement aanvragen werkt niet. Om gebruik te maken van dit aanbod mag je in de afgelopen 6 maanden geen consumenten- of zakelijk internetabonnement bij KPN hebben gehad.