Skip to main content

Ik will mijn abonnement opzeggen

 

Dat kan via bellen 0800-0402 of via dit formulier (terugbel verzoek).


Hoi @MirelleBr, welkom op het KPN forum. Jammer om te lezen dat je jouw abonnement wilt opzeggen 😢 Ben je niet tevreden over onze dienstverlening of speelt er iets anders? Mocht je vragen of hulp nodig hebben, laat het ons weten. We helpen je graag :) 


Hi Mirelle, helaas hebben we je hier niet meer teruggezien. Ik ga er met vertrouwen vanuit dat je voldoende informatie hebt. Ik sluit hierbij je topic :)

Heb je toch nog vragen? Stel ze hier dan gerust, we helpen je graag :) 


Ik vind het ook vervelend, maar aan de andere kant ook weer niet want ik ga samen wonen. Misschien zie je mij in de toekomst wel weer terug als ik mijn vriend om krijg om over te stappen 🤗

Groetjes Mirelle 


Ik vind het ook vervelend, maar aan de andere kant ook weer niet want ik ga samen wonen. Misschien zie je mij in de toekomst wel weer terug als ik mijn vriend om krijg om over te stappen 🤗

Groetjes Mirelle 

Oh, maar dat is leuk. Gefeliciteerd @MirelleBr :grinning: Tsja, je hebt dan niks aan twee abonnementen, logisch. Dank voor je bericht, gelukkig ligt het niet aan ons, er is een ander in het spel ;)


zou ivm opzeggen telnr. 06-*********** 10-09-2020 een mail krijgen tot op heden niets gezien mail

adres: *********

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Hoi @tineke63, welkom op het KPN forum. Ik heb je gegevens in je post verwijderd, dat wil je liever niet openbaar gepresenteerd hebben ;) 

Wat naar dat je geen mail hebt gekregen, dat is niet goed. Wanneer we jouw opzegging in behandeling nemen krijg je binnen enkele minuten een bevestiging per mail van ons. Heb je die niet gehad? Dan is het raadzaam om contact met ons op te nemen op: 0800 0402. Mijn collega's helpen je graag verder! 


Reageer