Skip to main content
Beantwoord

Ik wil mijn abonnement opzeggen vanwege de prijsverhoging

• July 17, 2023
  • 28 reacties
  • 1254 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

28 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 17, 2023

Hoe moet ik bellen zonder telefoon ?

Hoezo? Helemaal geen telefoon? Er zijn er wel een miljard of meer op de wereld. Je kunt dus een telefoon lenen van iemand. Het is een gratis nummer.

Je excuses zijn op. 

Of wil je helemaal niet opzeggen, door te zeggen dat je geen telefoon hebt. (Wie heeft er nou helemaal geen telefoon? Nou, mensen die geen hond willen spreken. Dat is wel duidelijk.😁)

Zeg op. En vertrek. 😀. Bij iedere provider is er per juli een inflatie correctie die nergens recht geeft op voortijdig opzeggen. Ik neem dus aan dat je geen nieuwe provider meer neemt. (dat wordt lekker rustig op het internet 🤗)

Verder heb ik de indruk dat je hier gewoon lekker zit te stoken en geniet van de reacties. Zo iemand heet een internet TROL. Derhalve nog een '’prettig'’ leven en niet tot ziens hier.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • July 17, 2023

Automatisch akkoord bestaat niet in de NL wet

Dan moet u maar snel een rechtszaak aanspannen tegen KPN. Ow wacht... daar heeft u een telefoon voor nodig om een advocaat te bellen... want die gaat dat echt niet volledig via email met u afhandelen. Dat kunt u wel vergeten 😆

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Goedenavond @Jehannes2, welkom op ons forum, ik heb allereerst je gebruikersnaam aangepast conform de huisregels, ik heb ook meteen het topic op slot gezet omdat het wat uit de hand loopt.
Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is waar klanten elkaar helpen en wij moderators eigenlijk alleen ingrijpen als dat nodig is.

Wat betreft opzeggingen, daarvoor zul je zoals de gebruikers hierboven al noemen toch contact met onze afdeling opzeggingen moeten hebben.

Dat kan telefonisch op 0800-0402
ma-vr:  08:00 - 18:00
za:        08:00 - 17:00

Via een Winkel