Skip to main content
Antwoord

Ik wil mijn abonnement verlengen met een ECHTE aanbieding

• October 6, 2025
  • 10 reacties
  • 133 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben sinds 2020 lid van kon glasvezel (eerder kon niet, want toen woonden we hier niet), nooit ergens om gevraagd, want altijd tevreden. Nu zie ik een verlenging aanbod voor 24 maanden waarbij je maar liefst 5 maanden € 10,- korting krijgt. € 50,- wat een openbaring!!!! Nieuwe klanten krijgen een jaar 50%.

Misschien moet ik toch maar weer eens op zoek naar alternatieven, ik bedoel met gas en elektra is dat tegenwoordig heel normaal. 

Zonde, toch?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@RaMonster77, welkom op onze community, ik zie dat er al wel meegedacht wordt. Inhoudelijk kunnen we hier via de community niets aanpassen bij je abonnement maar we denken natuurlijk altijd graag even mee. Voor wijzigingen kun je bij mijn telefonische collega's terecht (klik hier voor een belafspraak)

Voor vaste klanten hebben we trouwens ook leuke acties en activiteiten, zie bijvoorbeeld KPN Voor Jou en je bent ook altijd welkom in onze huiskamer 😊

10 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • October 6, 2025

Precies dat! Nieuwe klanten krijgen een leuke welkomstcadeau of korting. Als iedereen korting zou krijgen kunnen ze net zo goed de prijzen omlaag doen en dat kan niet. Als de prijs inderdaad het belangrijkste is dan is overstappen het beste. Komt u na een jaartje weer terug.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 6, 2025

Niet perse dat de prijs het belangrijkste is, maar eerlijk is eerlijk.....het speelt wel mee als de markt overspoeld wordt met vergelijkbare producten. Het is nu eenmaal niet zo dat de kwaliteit met kop en schouders erboven uit steekt. 

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • October 6, 2025

Het glasvezelnetwerk van kpn behoort tot de beste netwerken ter wereld het kan dus alleen maar minder worden. De vraag is natuurlijk of u daar wat van zal merken. Misschien heeft u een ouder abonnement. De huidige abonnementsvorm is meestal iets goedkoper. Heeft u nog het hussel abonnement?

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 6, 2025

Je bent klant bij KPN en lid van een vereniging ​@RaMonster77 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 6, 2025

@JanD Deze bijdrage is bijzonder zinvol. Bedankt voor deze wijze les.Ik ben overigens pas sinds net "lid" van dit forum. Misschien komt dit wel ten goede van de "klant" tevredenheid? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 6, 2025

Het glasvezelnetwerk van kpn behoort tot de beste netwerken ter wereld het kan dus alleen maar minder worden. De vraag is natuurlijk of u daar wat van zal merken. Misschien heeft u een ouder abonnement. De huidige abonnementsvorm is meestal iets goedkoper. Heeft u nog het hussel abonnement?

Nee hoor.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • October 6, 2025

Ben je echt al een keer naar het tv+abonnement gegaan???

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 6, 2025

Ben je echt al een keer naar het tv+abonnement gegaan???

Momenteel alleen internet, maar het ging om een verlengingsaanbod 😜

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 6, 2025

Hallo ​@RaMonster77 ,

Wat betaal je nu per maand? En welke internetsnelheid heb je nu?  

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 8, 2025

Hoi ​@RaMonster77, welkom op onze community, ik zie dat er al wel meegedacht wordt. Inhoudelijk kunnen we hier via de community niets aanpassen bij je abonnement maar we denken natuurlijk altijd graag even mee. Voor wijzigingen kun je bij mijn telefonische collega's terecht (klik hier voor een belafspraak)

Voor vaste klanten hebben we trouwens ook leuke acties en activiteiten, zie bijvoorbeeld KPN Voor Jou en je bent ook altijd welkom in onze huiskamer 😊