Skip to main content
Antwoord

Ik wil mijn ipaddres laten veranderen

• November 26, 2019
  • 4 reacties
  • 193 keer bekeken

ik wil een nieuw ip en ik heb al alles geprobeerd maar werkt allemaal niet wordt steeds geddossed

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi @souffgaming . Welkom op het forum.

@Nick83 vat het goed samen. Helaas kunnen wij je IP adres niet veranderen. Mocht je ooit een nieuw Ip adres krijgen wil ik je aanraden om consequent een VPN te gebruiken. Excuses voor het ongemak. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • November 26, 2019

Tja... bijna iedere week komt hier wel iemand voorbij die een ander ip wil. Maar KPN doet dat niet. Alleen als je verhuist krijg je een ander ip, als je overstapt van ADSL naar glasvezel. Of als je je abonnement stop zet en daarna weer een nieuw abonnement af sluit. Maar ... dan zit je dus zo een paar weken zonder internet.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 30, 2019

Hoi @souffgaming . Welkom op het forum.

@Nick83 vat het goed samen. Helaas kunnen wij je IP adres niet veranderen. Mocht je ooit een nieuw Ip adres krijgen wil ik je aanraden om consequent een VPN te gebruiken. Excuses voor het ongemak. 

• November 30, 2019

Hallo @souffgaming , officieel heb je als particuliere klant een dynamisch IP-adres, echter, in de praktijk wijzigt het IP-adres zelden of nooit.

Erwin van KPN
Moderator

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog andere vragen hebben, stel ze gerust.Â